Guus Til (M)

Oke beetje overtrokken haha. Niemand zegt wat slecht toch? Kijk maar naar een K ruspe die er even niet is en men gaat al denken wat is er? Is normaal. Zegt men niks dan toont men geen interesse. Je kan het nooit goed doen.
Dit is ook wel mooi De Bouterbaas zegt iets op een forum, Ralf is het er niet mee eens en Bouterbaas liket het. Soms bedoelt iemand meer (of minder) dan diegene zegt of is diegene er van bewust dat een ander ook weer een punt heeft en andersom? Wat ik eigenlijk bedoel is een paar woorden op een forum zeggen niet altijd alles en zo is er begrip voor elkaar

Dit is ook wel mooi De Bouterbaas zegt iets op een forum, Ralf is het er niet mee eens en Bouterbaas liket het. Soms bedoelt iemand meer (of minder) dan diegene zegt of is diegene er van bewust dat een ander ook weer een punt heeft en andersom? Wat ik eigenlijk bedoel is een paar woorden op een forum zeggen niet altijd alles en zo is er begrip voor elkaar
Het is ook vaak een like om de discussie te stoppen om er geen hele verhalen van te maken. Zo doe ik het in ieder geval vaak.
Uiteraard is de like van de Bouterbaas er 1 omdat hij mijn posts op hoge waarde weet te schatten :)

Terug
Bovenaan Onderaan