Guus Til (M)

Oke beetje overtrokken haha. Niemand zegt wat slecht toch? Kijk maar naar een K ruspe die er even niet is en men gaat al denken wat is er? Is normaal. Zegt men niks dan toont men geen interesse. Je kan het nooit goed doen.
Dit is ook wel mooi De Bouterbaas zegt iets op een forum, Ralf is het er niet mee eens en Bouterbaas liket het. Soms bedoelt iemand meer (of minder) dan diegene zegt of is diegene er van bewust dat een ander ook weer een punt heeft en andersom? Wat ik eigenlijk bedoel is een paar woorden op een forum zeggen niet altijd alles en zo is er begrip voor elkaar

Dit is ook wel mooi De Bouterbaas zegt iets op een forum, Ralf is het er niet mee eens en Bouterbaas liket het. Soms bedoelt iemand meer (of minder) dan diegene zegt of is diegene er van bewust dat een ander ook weer een punt heeft en andersom? Wat ik eigenlijk bedoel is een paar woorden op een forum zeggen niet altijd alles en zo is er begrip voor elkaar
Het is ook vaak een like om de discussie te stoppen om er geen hele verhalen van te maken. Zo doe ik het in ieder geval vaak.
Uiteraard is de like van de Bouterbaas er 1 omdat hij mijn posts op hoge waarde weet te schatten :)

Toch ook even een applaus voor onze Guus voor het afgelopen seizoen. Hij is ook niet mijn favoriete voetballer, misschien wel mijn minst favoriete speler van deze selectie, maar hij heeft wel echt een aantal hele belangrijke wedstrijden voor ons gespeeld dit seizoen. Tegen het einde van het seizoen kwamen zelfs zijn voorzetten aan! Daarnaast altijd fit geweest wat ons enorm geholpen heeft met de blessures van Veerman, Tillman en Saibari.

Toch ook even een applaus voor onze Guus voor het afgelopen seizoen. Hij is ook niet mijn favoriete voetballer, misschien wel mijn minst favoriete speler van deze selectie, maar hij heeft wel echt een aantal hele belangrijke wedstrijden voor ons gespeeld dit seizoen. Tegen het einde van het seizoen kwamen zelfs zijn voorzetten aan! Daarnaast altijd fit geweest wat ons enorm geholpen heeft met de blessures van Veerman, Tillman en Saibari.
Til is een slimme speler. Komt Europees wel tekort maar leest het spel uitstekend..

Terecht. Ik heb ook een haat-liefdeverhouding met hem. Zijn inzicht, loopvermogen en energie zijn ongekend, misschien is het daarom ook zo frustrerend dat het vervolg zo vaak zoveel minder is. Desondanks heeft hij zeker een belangrijke bijdrage geleverd aan deze titel en is het ook nog eens een sympathieke gast die zich kwetsbaar durft op te stellen. Van mij mag hij blijven.

Terecht. Ik heb ook een haat-liefdeverhouding met hem. Zijn inzicht, loopvermogen en energie zijn ongekend, misschien is het daarom ook zo frustrerend dat het vervolg zo vaak zoveel minder is. Desondanks heeft hij zeker een belangrijke bijdrage geleverd aan deze titel en is het ook nog eens een sympathieke gast die zich kwetsbaar durft op te stellen. Van mij mag hij blijven.
Wou net zeggen: zijn interviews :love:

Fantastische jongen, ook voor zo’n groep.
Prima impactsub en breedtespeler, maar als basisspeler op de lange termijn komt hij wel tekort. Geen toeval dat het met Tillman weer beter ging lopen. Tillman heeft zijn eigen mankementen, maar is toch echt van hoger niveau en gaat zeker op een hoger niveau dlagen dan de Nederlandse top.

Til mag verder wel blijven van mij. Sympathieke en nuttige speler.

Ik denk dat de meesten hem tekort doen. Hij draagt veel meer bij, wat veel mensen onderschatten. Ja, het is geen Messi, maar toch.

Iedereen praat maar over Tillman (12 goals 2 assists), en ondertussen heeft Til 10 doelpunten en 12 assists.
Met een vergelijkbaar aantal minuten (1919 om 2023).

Is niet alleen een harde werker, is ook slim en heeft een neusje voor de goal.

Denk je dat Til niet hongerig meer is?
Twijfel niet aan het werk ethiek van Til, ik ben wel van mening dat je je moet door selecteren. Ik bedoelde niet dat Til het niet hongerig is maar ruilen met een andere hongerige speler.

Terug
Bovenaan Onderaan