Guus Til (M)

Maximaal 4 miljoen. Dus grofweg de helft van wat Doan oplevert.

Geen droomversterking, maar een potentieel waardevolle kracht op meerdere posities. Iig een type middenvelder die we nog niet hadden. Ik denk dat hij de transfersom makkelijk terug kan verdienen. Is nu international (hoewel ik dat een schande vind, die jongen heeft er niks te zoeken), en hij maakt goals. Dat is geld waard.
 
Top; wederom een slimme transfer. 3 a 4 mln voor een speler met een veel hogere marktwaarde. Nuchtere gozer, goed in de groep en een type die we niet hebben. Feyenoord baalt als een stekker. Dikke prima
 
Ik vind het geen verkeerde deal. Precies zoals meerderen zeggen: Geen droomaankoop, maar kan wel echt nuttig zijn, omdat we zo'n type nog niet hadden. Straks wordt iedereen bij corners bang: LdJ, Til, Ramalho,Sangare, Obispo/Boscagli en Guti kan ook aardig koppen.
 
schijnt 3 miljoen euro te kosten. Dat is echt een prima bedrag voor een veel scorende international van Nederland. Ook voor Guus, hij gaat hier zeker veel wedstrijden spelen en in de rug van Luuk kan hij zeker 10 tot 15 goals gaan maken.

Welkom Guus!
 
Hoe meer ik er over nadenk hoe meer overtuigd ik raak. Til is een zeer slimme speler die met zijn loopacties ruimtes kan maken voor zijn medespelers, zeer kopsterk en als middenvelder zeer aanwezig in de 16. Ideale speler als je over moet schakelen op een plan B
 
Hoe meer ik er over nadenk hoe meer overtuigd ik raak. Til is een zeer slimme speler die met zijn loopacties ruimtes kan maken voor zijn medespelers, zeer kopsterk en als middenvelder zeer aanwezig in de 16. Ideale speler als je over moet schakelen op een plan B
LdJ doorkoppen, Til Lopen.... Kan werken.
 
Nou, het kampioenschap is binnen, want Til is er.
Natuurlijk krijgt deze jongen een eerlijke kans, maar een wauw-geval ontbreekt vooralsnog bij mij bij deze transfer.
 
Nou, het kampioenschap is binnen, want Til is er.
Natuurlijk krijgt deze jongen een eerlijke kans, maar een wauw-geval ontbreekt vooralsnog bij mij bij deze transfer.
We zijn ook al erg verwend deze transferperiode ;) Prima speler voor zo'n bedrag
 
LdJ doorkoppen, Til Lopen.... Kan werken.
Zoals Edstrom destijds doorkopte - op de millimeter nauwkeurig - als Willy van der Kuylen eerst sloffend om de tegenstander te misleiden, ineens kwam aanspurten tot de rand 16 om de bal vervolgens vol op de pantoffel te nemen.
Ja, en als die - of Coen Dillen - schoot hoorde je het net tot ver buiten de Frederiklaan zwiepen. Mooie tijden.
Zo wordt steeds duidelijker hoe we in 2023 kampioen worden.
Wat zijn ze al aan het bibberen elders in het land. :)
 
Ik ben nog niet heel enthousiast hierover maar heb er vaker naast gezeten dus laat me erg graag verrassen…welkom en maak ons gek Guus!😎
 
De naam Guus ligt vaak wel lekker in Eindhoven (Hiddink, Meeuwis) dus ben optimistischer dan wanneer t Zakaria Till zou zijn geweest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan