Grootste PSV-kenner editie 2024

Der Jaufe

Forum Hall of Fame Inductee
Na de warme dag van gister beginnen de temperaturen te dalen en het einde van het jaar komt in zicht. En dat betekent dat het ook weer tijd wordt voor de quizmaster om de voorbereidingen te treffen voor de Grootste PSV-kenner editie 2024.

De opzet wordt op dit moment gemaakt, zal ergens tussen de 30 en 40 vragen worden. Waarbij ik dit jaar uit zoveel mogelijk verschillende jaren een vraag probeer toe te voegen. Gros zal weer meerkeuze zijn en een enkele open vraag zodat we op oudejaarsdag weer één winnaar hebben.

Invullen kan weer vanaf 1e kerstdag in de loop van de dag tot oudejaarsdag 8u 's ochtend.

De avonturen van vorige editie zijn voor hen die niet met de quiz bekend zijn hier terug te lezen.

Voor de volledigheid, de winnaars van de vorige edities:

Grootste PSV-kenner-2021

1e Antenor

2e Korfbaljack, Mentos en Mikasa

Grootste PSV-kenner-2022

1e J.B.
2e Dropshot
3e Korfbaljack, Robpsv11, Rubberen Robbie

Grootste PSV-kenner-2023

1e Korfbaljack
2e Bas en PSVBreda

Het circus komt er weer aan, weet Mentos misschien een aanval te doen als gevaarlijke outsider, herpakt Antenor zich na om weer eens een editie te winnen? Of gaat korfbaljack als eerste de titel prolongeren. Of krijgen we nieuwe deelnemers die direct naar het podium weten door te stoten.....

Linksom of rechtsom, geef je op via dit topic of PB. Bij voldoende animo dit jaar zal er in 2025 een lustrum-editie zijn.

Na de warme dag van gister beginnen de temperaturen te dalen en het einde van het jaar komt in zicht. En dat betekent dat het ook weer tijd wordt voor de quizmaster om de voorbereidingen te treffen voor de Grootste PSV-kenner editie 2024.

De opzet wordt op dit moment gemaakt, zal ergens tussen de 30 en 40 vragen worden. Waarbij ik dit jaar uit zoveel mogelijk verschillende jaren een vraag probeer toe te voegen. Gros zal weer meerkeuze zijn en een enkele open vraag zodat we op oudejaarsdag weer één winnaar hebben.

Invullen kan weer vanaf 1e kerstdag in de loop van de dag tot oudejaarsdag 8u 's ochtend.

De avonturen van vorige editie zijn voor hen die niet met de quiz bekend zijn hier terug te lezen.

Voor de volledigheid, de winnaars van de vorige edities:

Grootste PSV-kenner-2021

1e Antenor

2e Korfbaljack, Mentos en Mikasa

Grootste PSV-kenner-2022

1e J.B.
2e Dropshot
3e Korfbaljack, Robpsv11, Rubberen Robbie

Grootste PSV-kenner-2023

1e Korfbaljack
2e Bas en PSVBreda

Het circus komt er weer aan, weet Mentos misschien een aanval te doen als gevaarlijke outsider, herpakt Antenor zich na om weer eens een editie te winnen? Of gaat korfbaljack als eerste de titel prolongeren. Of krijgen we nieuwe deelnemers die direct naar het podium weten door te stoten.....

Linksom of rechtsom, geef je op via dit topic of PB. Bij voldoende animo dit jaar zal er in 2025 een lustrum-editie zijn.
Heb je mij er nou steeds precies vanaf geknipt? IIRC stond ik 3x een beetje op plek 3-5 haha. Net niet goed genoeg om de lijstjes te halen die je wil. De 'Guus Til' van het PSV-kennis quiz :horns:.

Maar ik doe zeker weer mee! Leuk, Jauf!

Heb je mij er nou steeds precies vanaf geknipt? IIRC stond ik 3x een beetje op plek 3-5 haha. Net niet goed genoeg om de lijstjes te halen die je wil. De 'Guus Til' van het PSV-kennis quiz :horns:.

Maar ik doe zeker weer mee! Leuk, Jauf!
Ja, beste 3 worden genoemd, (of 4 als er 3 op de 2e plaats staan). Gewoon zaak om 3e kerstdag de kinderen uit te besteden en je volledig op de Quiz te storten :D

De pepernoten zijn vroeg maar jij ook 😛
10 dagen later dan vorig jaar. Geeft mij ook een stok achter de deur om nu echt met de voorbereidingen te starten. Vragen bedenken, vragen schrappen. Leuke afbeeldingen bij de vragen zoeken. Google forms opmaken. Als ik daar in december mee start komt echt niet goed. En medio november begint hier ook de sinterklaasdrukte met surprises enzo. Maar snap dat t vroeg voelt ;)

Heel leuk, Der Jaufe, dat je dit weer gaat doen.
Een fiks karwei dat velen hier plezier gaat bezorgen.

Dat "herpakken" van mij zal zeker niet meer tot het succes van de eerste editie in 2021 leiden.
Tenzij alle vragen over de periode van mijn nog wel goed werkende lange-termijn geheugen gaan.

Nu gok ik maar op een beetje middenmoot positie.
Succes met de voorbereidingen.

Er wordt wel gezegd dat je moet stoppen op je hoogtepunt, maar ik vind het eerlijk gezegd nog steeds veel te leuk om mee te doen aan deze traditie. Of ik de traditionele podiumplaats weer kan behalen is voor mij zeer de vraag, maar ik ga het zeker proberen! Geweldig dat je hier weer tijd voor vrijmaakt, Der Jaufe 🙂.

Ondanks het feit dat ik niet graag verlies doe ik toch graag weer mee.
Begint al een mooie traditie te worden! (De quiz dan, niet mijn verliezen of meedoen. :grin: )

Terug
Bovenaan Onderaan