Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik doe mee met dit.Ik kies voor de teamgoal van Saibari (1-3) erin en goal 5 eruit.
Ik vond het net over te weinig schijven gaan om hem als speciaal te bestempelen. Die van Tillman tegen PEC vorig jaar was echt veel meer en prachtige teamgoal.Ik doe mee met dit.
Ja, ik ben gewoon een sucker voor dit soort goals.Ik vond het net over te weinig schijven gaan om hem als speciaal te bestempelen. Die van Tillman tegen PEC vorig jaar was echt veel meer en prachtige teamgoal.
Die van PSV tegen Twente vorig seizoen.Ik vond het net over te weinig schijven gaan om hem als speciaal te bestempelen. Die van Tillman tegen PEC vorig jaar was echt veel meer en prachtige teamgoal.
Ik gooi de pegel van Til erin als nominatie.
Dan Pepi (#3 eruit)
Laten we het hopen.Vanavond na PSV - Twente kan er weer gestemd worden
Oeh ik moet die van Ledezma (inclusief aanval ernaartoe) nog eens kijken... die was erg mooiGenoeg om uit te kiezen , maar toch geen wijziging voor mij.
Ik ga hierin mee.Goal Ledezma er in.
Goal Schouten er uit
(Ja, tegen PSG in de CL, maar de goal an sich is mooi, maar niet zo mooi als de andere goals)