Go Ahead Eagles - PSV | Zaterdag 1 maart | Eindstand 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
7R1ECv1.png

zYeFPeQ.png

Nou, makkie natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Laten we het hopen, ivm carnaval kan ik de wedstrijd niet zien dus hoor wel wat de uitslag is.

Zou me niet verbazen als deze wel makkelijk wordt gewonnen. Het randstadclubje mag ook uit tegen een ploeg die niets te verliezen heeft. Zou mooi zijn als er daar ook nog een paar serieuze blessures bijkomen. Alles wat helpt..

Ik denk trouwens echt dat dit een eenvoudige overwinning voor PSV wordt. GAE heeft lekker gefeest en ze hebben totaal geen druk om punten te pakken waar ze op voorhand niet op gerekend hadden. Ze staan immers 8 punten voor op de nummer 8, dus ze kunnen wel wat lijden.

Daarbij mag ik er toch vanuit gaan dat er bij PSV enige revanchegevoelens aanwezig zijn.

1-3

Ik denk trouwens echt dat dit een eenvoudige overwinning voor PSV wordt. GAE heeft lekker gefeest en ze hebben totaal geen druk om punten te pakken waar ze op voorhand niet op gerekend hadden. Ze staan immers 8 punten voor op de nummer 8, dus ze kunnen wel wat lijden.

Daarbij mag ik er toch vanuit gaan dat er bij PSV enige revanchegevoelens aanwezig zijn.

1-3
Go Ahead Eagles gaat zich sparen tot de bekerfinale.

1-3
Go Ahead Eagles in Deventer verslaan is voor iedereen lastig.

1-3
Hoe vaak wij dat al niet gedacht hebben. Is nog nooit iets van te merken geweest bij PSV.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan