Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Eens, dan overweeg ik zelf om de kaarten tegen Ajax in de resale te gooien.Als er bij deze wedstijd punten worden verspeeld, dan is er ëcht iets heel serieus mis.
Go Ahead Eagles gaat zich sparen tot de bekerfinale.Ik denk trouwens echt dat dit een eenvoudige overwinning voor PSV wordt. GAE heeft lekker gefeest en ze hebben totaal geen druk om punten te pakken waar ze op voorhand niet op gerekend hadden. Ze staan immers 8 punten voor op de nummer 8, dus ze kunnen wel wat lijden.
Daarbij mag ik er toch vanuit gaan dat er bij PSV enige revanchegevoelens aanwezig zijn.
1-3
Alsof dat nu nog niet zo is.Als er bij deze wedstijd punten worden verspeeld, dan is er ëcht iets heel serieus mis.
Uiteraard. Maar als revanche niet meer werkt...Alsof dat nu nog niet zo is.
De vraag is: kun je je revancheren voor iets wat je eigenlijk niet echt boeit?Uiteraard. Maar als revanche niet meer werkt...
Go Ahead Eagles in Deventer verslaan is voor iedereen lastig.Ik denk trouwens echt dat dit een eenvoudige overwinning voor PSV wordt. GAE heeft lekker gefeest en ze hebben totaal geen druk om punten te pakken waar ze op voorhand niet op gerekend hadden. Ze staan immers 8 punten voor op de nummer 8, dus ze kunnen wel wat lijden.
Daarbij mag ik er toch vanuit gaan dat er bij PSV enige revanchegevoelens aanwezig zijn.
1-3
Behalve voor Fortuna en Feyenoord.Go Ahead Eagles in Deventer verslaan is voor iedereen lastig.
Kap ff met je gejinx de hele tijd; het werkt veel te goed.Dit winnen jullie makkelijk. Go Ahead is helemaal niet zo goed en ze hebben gisteren een zware wedstrijd gespeeld.
Hoe vaak wij dat al niet gedacht hebben. Is nog nooit iets van te merken geweest bij PSV.Ik denk trouwens echt dat dit een eenvoudige overwinning voor PSV wordt. GAE heeft lekker gefeest en ze hebben totaal geen druk om punten te pakken waar ze op voorhand niet op gerekend hadden. Ze staan immers 8 punten voor op de nummer 8, dus ze kunnen wel wat lijden.
1-3
Ik denk nog steeds dat PSV gewoon kampioen wordt.Kap ff met je gejinx de hele tijd; het werkt veel te goed.![]()
Ik denk nog steeds dat PSV gewoon kampioen wordt.