Galatasaray SK - PSV | Woensdag 28 juli | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bakayoko (Chelsea) mag vertrekken, 1 jaar contract, MW 20 maar kan voor minder gaan denk ik (nam voor 3mio salaris bij milan genoegen, da's minder dan Bruma). Categorie Götze. Zou wel een mega stunt zijn, en opruimen van salarisposten is daarvoor zeer zeker noodzaak, maar dat lijkt me echt n spilspeler waarmee je ambitie laat zien. Veerman vind ik niks, da's n catogorie Thomas/Ritzmaier die leuk speelt bij subtop maar te licht voor PSV basis. Vd ven lijkt me leuk voor JPSV, kan zeker n goeie worden.
Het liefst zie ik nog een Guardado-type komen.

Te oud. Maar zo’n type. Iemand tips?
Ik ben dertig en fel, en heb zelfs m'n roots liggen op dezelfde breedtegraad!

Even zonder gein, ik heb al een paar keer geopperd voor Elneny. Schommelt tussen bank en basis bij Arsenal en is zelfs al een seizoen verhuurd. Kansen liggen er zeker, en hij is oprecht een type als Guardado. Zelfde gif, positionering, duelkracht en coaching. Lange passes vond ik onze amigo beter in.

Even zonder gein, ik heb al een paar keer geopperd voor Elneny. Schommelt tussen bank en basis bij Arsenal en is zelfs al een seizoen verhuurd. Kansen liggen er zeker, en hij is oprecht een type als Guardado. Zelfde gif, positionering, duelkracht en coaching. Lange passes vond ik onze amigo beter in.
Haal maar.

Heb jij hem ooit tot Koning, Keizer of Farao uitgeroepen? Dat is wel cruciaal in de keuze.

Wedstrijd niet gezien maar wel de samenvatting en reacties op het forum snel bekeken. Kom tot te conclusie dat we toch wel een sterke basis elf hebben. Het middenveld/aanval lijkt echt heel goed/stabiel met toppers als van Ginkel, Götze en Gakpo. Ook fijn dat het lijkt dat Madueke echt de strijd van Vertessen heeft gewonnen en gewoon minuten maakt zoals het hoort en dat Sangare ook steeds beter wordt. In de samenvatting kon ik niet veel zien over Ramalho maar als ik de reacties zo lees is die man exact wat we nodig hebben in het hart van de verdediging dus daar mogen we blij mee zijn. Ook fijn dat er naast Boscagli (die voetballend prima is maar verdedigend nog niet helemaal top) een ervaren speler staat. Alleen de backs zijn gewoon matig, Mwene doet het leuk volgensmij maar zal nooit een belangrijke speler worden in je elftal. En Max tja dat is een perfecte LB als je 5-3-2 speelt maar voor onze opstelling komt die echt te kort. Als je Rodriguez kan ophalen voor onder de 4 miljoen zou ik dat direct doen als concurrent voor Max. Anders misschien een jong talent die je ook die je misschien ook minuten kan geven op die plek. Drommel is nog niet top heb ik het idee, maar denk wel dat die daar in kan groeien.
Verder hebben we ook een prima sterke bank met back-ups als Mvogo, Obispo, viergever, Teze, propper, Romero, Berisha? En doan en vertessen die ook steeds beter lijken te worden. Het is wel pijnlijk om te zien dat Teze is gedegradeerd naar de bank . Vorig jaar bijna alles gespeeld (45 wedstrijden) en imo de meeste constante speler van het vorige seizoen. Hele goeie ontwikkeling doorgemaakt onder Schmidt en nu, zo te zien gedegradeerd naar de bank. Ach we spelen dit seizoen hopelijk tussen de 45-50 wedstrijden dus hopelijk kan die z’n minuten toch nog gaan maken.

In de eerste wedstrijd tegen Galatasaray trakteerde PSV de fans op een galavoorstelling. In de tweede wedstrijd speelde PSV als een stel mietjes, maar dat was op zich ook wel weer logisch met FC Mietjesland als volgende tegenstander in gedachten.

Hopen dat we Benfica of Monaco vermijden.
Monaco kunnen we sowieso niet loten, dus dat scheelt alvast.
Daarnaast lijkt me het niveauverschil tussen Benfica en Shakhtar ook niet heel groot. Doe mij maar het team die de incompleetste selectie heeft (geen idee welke dat is).

Monaco kunnen we sowieso niet loten, dus dat scheelt alvast.
Daarnaast lijkt me het niveauverschil tussen Benfica en Shakhtar ook niet heel groot. Doe mij maar het team die de incompleetste selectie heeft (geen idee welke dat is).

Het is nou niet dat die teams al hebben gewonnen van Spartak en Genk he :maniac:

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan