G.V.V.V. - PSV | Woensdag 18 december | - Eindstand 1-2 n.v.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Mag ik jullie dan toch van harte feliciteren met het bereiken van de volgende ronde?

Bij deze: van harte gefeliciteerd met het bereiken van de volgende ronde! :clap2:

Dankjewel.

Volgende ronde moeten PSV en Ajax maar tegen elkaar loten dan wordt tenminste een van beide clubs uit het lijden in de strijd om de KNVB beker verlost. ;)
 
PSV hoort uit respect en medelijden gvvv door te laten gaan. Gewoon zeggen wij hebben gewonnen maar jullie verdiennen het meer en mogen de volgende ronde hebben 🤦‍♂️
 
We weten nu tenminste wel dat het niet aan de omgang van Van Bommel met de spelers lag. Het is niet dat ze nu ineens wel het vuur uit de sloffen liepen. Beschamend dat er nog gejuicht werd na de goal.
 
Lekkere kort door de bocht conclusie over een team dat net 60uur een andere trainer heeft
Nou, ze oogden niet ineens heel bevrijd of zo? Ik heb het niet over de samenstelling/tactiek/uitvoering etc. Maar gewoon over de energie die er uitgestraald werd Als ik onder een trainer speelde aan wie ik een hekel had en ik plotseling een andere trainer kreeg, zou mij dat wel energie geven.

Sinds gisteren is het trouwens ook duidelijk dat 4 V's in je afkorting er zeker een te veel is. Wat een tongbreker: G.V.V.V.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan