Francois Marquet (M) (Gehuurd van Standard Luik)

Sjoerd93

Aanvoerder
En weer een nieuw gerucht:

Rik Elfrink ‏@RikElfrink 3 min
#PSV heeft interesse getoond in middenvelder Francois Marquet (19) van Standard Luik. Zo wat meer over deze speler op ed.nl

1419446797_B97385770Z.1_20130424142749_000_GMQNJA5E.1-0.jpg

Geboren: 17 april 1995 (19 jaar), Theux, België
Lengte: 1,75 m
Positie: Middenvelder

Nog zo'n jonge middenvelder lijkt me niet echt prioriteit hebben, we hebben juist ervaring nodig.

Edit: zal wel om Jong PSV gaan. Deze jongen heeft nog nauwelijks in het eerste van Standard gespeeld en z'n marktwaarde wordt geschat op €350.000.

Laatst bewerkt:
Wel fijn dat Marcel weer naar een middenvelder kijkt. Het werd na die B-verdediger wel weer eens tijd voor een talentje voor de toekomst, op de positie waar straks een man of 80 om zullen moeten knokken.

Wel fijn dat Marcel weer naar een middenvelder kijkt. Het werd na die B-verdediger wel weer eens tijd voor een talentje voor de toekomst, op de positie waar straks een man of 80 om zullen moeten knokken.

concurrentie houd je scherp he...

Als dit weer zo'n gouden greep net als Arias wordt dan vind ik het prima.

er moet toch een vervanger voor een park en ruiz en bakkali komen.

WillemWJvOosterhout ‏@willem_05 1 u
beste @thijsslegers, zijn Scepovic, Gijon en Marquet, Luik (nog) enigzins in beeld bij PSV?
Openen Beantwoorden Verwijderen Favoriet Meer
thijsslegers ‏@thijsslegers 1 u
@willem_05 eerste is nooit in beeld geweest, andere ken ik niet
10:18 - 26 aug. 2014 · Details
Gesprek verbergen Beantwoorden Retweeten Favoriet Meer

slotje?

Dit topic is (tijdelijk) gesloten in verband met het Deadline Day topic voor alle transfers. Daar wordt alles centraal gehouden. Ook deze speler mag dus HIER besproken worden!

PSV is klaar op de transfermarkt. Deze gaat op slot, minimaal tot de volgende transferwindow.

Francois Marquet, Standard Luik.(M)

Rik Elfrink ‏@RikElfrink 3 min.3 minuten geleden

Toch nog wat transfernieuws. PSV heeft zich gemeld voor Francois Marquet (19) van Standard Luik. In het ED morgen de stand van zaken.

Hoop dat hij ook kan verdedigen !!

Volgens transfermarkt.nl heeft hij dit seizoen 310 speelminuten gekregen in het eerste elftal van Standard. Dit zou dus echt een transfer voor de toekomst moeten zijn, of opvulling voor Jong PSV.

Terug
Bovenaan Onderaan