Fortuna Sittard - PSV | Zondag 7 november | Eindstand: 1-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Fantastisch resultaat gezien de omstandigheden…

Gezien onze vorm en dat ongekende aantal blessures is het toch een wonder dat we maar 2 puntjes achter ajax staan…

Dat zegt mij eigenlijk dat een landstitel echt nog mogelijk is…
Jammer dat Sangaré oa de wedstrijden mist tegen AZ en Ajax in januari. Die is echt onmisbaar op het middenveld.
 
Tijd dat die Invicicitius geval definitief afgeschreven word, dan maar Maxi die mag prutsen zo lang die heel is.
 
Een onverwacht en opvallend goede wedstrijd.
Als je uit speelt tegen rechter rijtje tegenstanders, dan kan je best mannen als Doan, Guti, Mauro, Bruma er inzetten; dan ga je daar volgens mij minder punten verspelen dan in vorige seizoenen.
 
Die fucking Dessers....die moet eigenlijk aan onze zijde al die late winners maken.
Had al een naar gevoeletje bij de 90e minuut en dan doet die l*l het nog ook.
 
Complimenten aan het elftal dat zo gehavend toch moedig genoeg was om zich er niets van aantrekken en gewoon voetballen. De kansen komen dan vanzelf. De winst van zoveel invallers is dat PSV dan wel gedoseerd gaat spelen en Max en Mwene/Mauro/Teze niet de hele tijd weg zijn. Misschien is de afwezigheid van twee half fitte voetballers (Ginkel en Götze) met alle respect, toch beter is voor het elftal en voor het middenveld.
Blijft wel de vraag hoe het komt dat een topclub de meest geblesseerde spelers van de Eredivisie heeft. Dat roept bij iedereen vragen op behalve diegene die hun kop in het zand willen blijven steken. De medische staf van PSV verdient iig niet de prijs voor de meest bekwame medische staf van de Eredivisie.
 
Complimenten aan het elftal dat zo gehavend toch moedig genoeg was om zich er niets van aantrekken en gewoon voetballen. De kansen komen dan vanzelf. De winst van zoveel invallers is dat PSV dan wel gedoseerd gaat spelen en Max en Mwene/Mauro/Teze niet de hele tijd weg zijn. Misschien is de afwezigheid van twee half fitte voetballers (Ginkel en Götze) met alle respect, toch beter is voor het elftal en voor het middenveld.
Blijft wel de vraag hoe het komt dat een topclub de meest geblesseerde spelers van de Eredivisie heeft. Dat roept bij iedereen vragen op behalve diegene die hun kop in het zand willen blijven steken. De medische staf van PSV verdient iig niet de prijs voor de meest bekwame medische staf van de Eredivisie.
Ligt dat aan de medische staf of de trainersstaf? Die horen expert te zijn en trainen wellicht te zwaar of verkeerd? Of het beoogde spel van Schmidt zorgt gewoon voor meer blessures?! Schmidt lult er in ieder geval steeds omheen en pretendeert de waarheid in pacht te hebben als ik hem zie op tv maar al 1,5 jaar zoveel blessures constant en op de cruciale momenten kun je nauwelijks afschuiven op de medische staf lijkt me.
 
Ligt dat aan de medische staf of de trainersstaf? Die horen expert te zijn en trainen wellicht te zwaar of verkeerd? Of het beoogde spel van Schmidt zorgt gewoon voor meer blessures?! Schmidt lult er in ieder geval steeds omheen en pretendeert de waarheid in pacht te hebben als ik hem zie op tv maar al 1,5 jaar zoveel blessures constant en op de cruciale momenten kun je nauwelijks afschuiven op de medische staf lijkt me.
De medische staf die zit er juist mee. Zal met manier van trainen/spelen te maken hebben. Veel spierblessures.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan