Fortuna Sittard - PSV | Zondag 22 september | Eindstand: 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
ng68n2F.png

YnLAfbh.png

D'r overheen walsen, als we te klein voor het tafellaken en te groot voor het servet zijn dan mogen we dat ook wel ff tonen dat we dat servet echt ontgroeit ontgoeid zijn.
Geheel eens. Nu moeten ze toch even laten zien dat we in eigen land wel degelijk ook dit seizoen de onbetwiste nummer 1 zijn en blijven.
Hoe lastig ook dit duel, dat toch ook weer op 0-0 begint, het zou mooi zijn als we, door meteen gefocust uit de startblokken te vliegen en efficient met de kansen om te springen al voor de rust de veilige 0-3 weten te bereiken.

Kunnen na de rust sommigen rust en anderen hun kans krijgen.
Kunnen wij rustig achterover leunen en hopelijk genieten van het feit dat we ons doelsaldo nog gaan opkrikken.
Al teken ik ook voor een 0-3 eindstand hoor.:)

Ajax heeft gisteravond met 5-0 gewonnen van Fortuna, weliswaar de hele 2e helft tegen 10 man van Fortuna....ik denk dat PSV ook weinig moeite zal hebben aanstaande zondag. Eindstand: 0-4....Forza PSV !! :PSV:

Ik vind dat PSV het in ieder geval beter moet doen dan Ajax, om te laten zien dat Ajax geen directe concurrent is dit seizoen. Eens kijken of ze domper van Juventus te boven zijn.

Ja, is Mauro nu het medicijn? En was Dams het grootste probleem? Ik ben na het Schmidt tijdperk niet meer zo onder de indruk van Mauro. Helaas.
Mauro is geen Dest of zelfs wat er in de buurt komt maar in ieder geval stabiel (en dat is al heel wat)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan