Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Doe maar, maar dan wel ontgroeid.D'r overheen walsen, als we te klein voor het tafellaken en te groot voor het servet zijn dan mogen we dat ook wel ff tonen dat we dat servet echt ontgroeit zijn.
Geheel eens. Nu moeten ze toch even laten zien dat we in eigen land wel degelijk ook dit seizoen de onbetwiste nummer 1 zijn en blijven.D'r overheen walsen, als we te klein voor het tafellaken en te groot voor het servet zijn dan mogen we dat ook wel ff tonen dat we dat servet echtontgroeitontgoeid zijn.
Ja, is Mauro nu het medicijn? En was Dams het grootste probleem? Ik ben na het Schmidt tijdperk niet meer zo onder de indruk van Mauro. Helaas.Met Mauro en Saibari in de basis starten en het komt goed.
Mauro kan ook aan de andere zijde ipv Ledezma die dinsdag verzoopJa, is Mauro nu het medicijn? En was Dams het grootste probleem? Ik ben na het Schmidt tijdperk niet meer zo onder de indruk van Mauro. Helaas.
Ook waar. Of een rechtsbuiten opstellen die wel meeverdedigt.Mauro kan ook aan de andere zijde ipv Ledezma die dinsdag verzoop
Ik denk niet dat Dams het grootste probleem was, wat in mijn ogen het grootste probleem was :Ja, is Mauro nu het medicijn? En was Dams het grootste probleem? Ik ben na het Schmidt tijdperk niet meer zo onder de indruk van Mauro. Helaas.
Als wij Zoet opstellen wordt het zeker 3-0 verlies ja.Ik denk niet dat Dams het grootste probleem was, wat in mijn ogen het grootste probleem was :
Zoet
Ledezma Flamingo Boscagli Dams
Hier kom je in de ED misschien mee weg maar in de CL niet.
Aangepast.Als wij Zoet opstellen wordt het zeker 3-0 verlies ja.
Na de dreun van dinsdag in Turijn - en Fortuna dat iets wil laten zien na de 5-0 afstraffing - ben ik blij met elke score die drie punten oplevert.1-3 winnen.
Mauro is geen Dest of zelfs wat er in de buurt komt maar in ieder geval stabiel (en dat is al heel wat)Ja, is Mauro nu het medicijn? En was Dams het grootste probleem? Ik ben na het Schmidt tijdperk niet meer zo onder de indruk van Mauro. Helaas.
Laat Dams maar lekker staan op LB, dat kan al helemaal prima tegen Fortuna. Dan mag Mauro naar RB.Mauro is geen Dest of zelfs wat er in de buurt komt maar in ieder geval stabiel (en dat is al heel wat)
Ik vind dat wensdenkenMauro is geen Dest of zelfs wat er in de buurt komt maar in ieder geval stabiel (en dat is al heel wat)