Penalty
Forum Hall of Fame Inductee
Wat een geweldige race was dit. Ik had er een hard hoofd in, na de mislukte kwalificatie, maar wat een masterclass.
Jammer van de zure reactie van Norris, die zei dat het niets met talent, maar met geluk te maken had. Ik vind Norris over het algemeen altijd erg sportief, maar dit viel me toch tegen van 'm.
Voor Max is de druk er nu af. Het moet gek lopen wil hij geen wereldkampioen worden. Dat vertrouwen was bij mij niet meer zo groot na de afgelopen races.
En zo geschiedde ...De reactie van Norris kwam denk ik meer door de teleurstelling van zijn eigen race. Als hij de race van Max Verstappen terugkijkt dan zal hij tot een andere conclusie komen.
Hij weet dat hij zelf bezweken is onder de druk. Max Verstappen is juist op zijn scherpst als hij onder druk staat en getergd is. Lando Norris gaat dan juist fouten maken.
Lando Norris drops new three-word comment on Max Verstappen post after 'luck not talent' dig at Brazilian GP win
Lando Norris’ title hopes are now all but over after a dismal weekend in Brazil.
www.sportbible.com