Penalty
Forum Hall of Fame Inductee
Jij reageert te snel. De enter knop knop had vertraging bij het 4e wiel.Maar pas nadat ik reageerde, slechte pitstop van uw zijde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Jij reageert te snel. De enter knop knop had vertraging bij het 4e wiel.Maar pas nadat ik reageerde, slechte pitstop van uw zijde
Feitenrelaas.Wat is dan het punt van je reactie?
VER snel gaat praten met Toto,
Ben even kwijt wat er vorig jaar gebeurd was mbt Toto.Na vorig jaar gun ik die toto helemaal niets meer. En al helemaal geen top coreur.
Ben even kwijt wat er vorig jaar gebeurd was mbt Toto.
Eens zien of Mercedes dit wel volhoudt. Zo ja dan wordt de kans groter dat Verstappen naar Mercedes gaat.Nou, de beide Mercedessen lijken weg te rijden bij VER. Die hebben ineens peper in de reet.
Ideale situatie voor Verstappen als steeds andere rijders de meeste punten pakken. Zijn voorsprong blijft zo bestaan en hij kan zelfs uitlopen in de WK stand.Voor VER voorlopig ook prima als deze tussenstand de einstand wordt van de race: de beide Mercedes coureurs vormen nog geen bedreiging en loopt behoorlijk achter in het kampioenschap.