Formule 1

Ik dacht dat Ricciardo nog een tijdstraf zou krijgen na de race en zo groot was de marge met Verstappen niet. Weet iemand hoe dit zit?
 
Heb er weinig verstand van, maar begrijp dat hij na de 1e ronde op de 13e plaats lag. Uiteindelijk dus aardig wat plaatsjes geklommen, chapeau!
 
Heb er weinig verstand van, maar begrijp dat hij na de 1e ronde op de 13e plaats lag. Uiteindelijk dus aardig wat plaatsjes geklommen, chapeau!

Beetje geluk heb je altijd wel nodig door incidenten voorin, maar hij laat weer zien dat hij wat speciaals heeft. Volwassen race.
 
En ik had nog een heel berg aan grind grappen klaar, voor het F1 seizoen begon.. Maar zonder grappen, kerel is verdomd goed bezig in een wisselvallige auto al, respect.
 
En ik had nog een heel berg aan grind grappen klaar, voor het F1 seizoen begon.. Maar zonder grappen, kerel is verdomd goed bezig in een wisselvallige auto al, respect.

Als het materiaal heel blijft dan kan ie aardig meekomen, Hamilton was er vandaag ook niet vies van met zijn gooi en smijtwerk, bij diverse lichte crashes was hij de aanstichter, gelijk een olifant in de porseleinkast
 
Hopelijk blijft die auto van Max (lees Renaultmotor) wel heel. Sainz was weer uitgevallen met motorproblemen.
 
Laatst bewerkt:
Max Verstappen heeft gisteren in Japan en vorige week in Singapore duidelijk gemaakt wie de beste man is in het Scuderia Toro Rosso. En hij laat zich niet piepelen. Klasse gereden. Als hij eens een auto krijgt met een betere motor belooft dat heel veel voor de toekomst.
 
Laatst bewerkt:
Max Verstappen heeft gisteren in Japan en vorige week in Singapore duidelijk gemaakt wie de beste man is in het Scuderia Toro Rosso. En hij laat zich niet piepelen. Klasse gereden. Als hij eens een auto krijgt met een betere motor belooft dat heel veel voor de toekomst.
Hij presteert inderdaad heel goed. :)
 
Max Verstappen heeft gisteren in Japan en vorige week in Singapore duidelijk gemaakt wie de beste man is in het Scuderia Toro Rosso. En hij laat zich niet piepelen. Klasse gereden. Als hij eens een auto krijgt met een betere motor belooft dat heel veel voor de toekomst.

Niet alleen de beste van Scuderia Torro Rosso, maar de beste van Red Bull Racing. Toekomstige kampioen, deze jongen.
 
Max Verstappen heeft gisteren in Japan en vorige week in Singapore duidelijk gemaakt wie de beste man is in het Scuderia Toro Rosso. En hij laat zich niet piepelen. Klasse gereden. Als hij eens een auto krijgt met een betere motor belooft dat heel veel voor de toekomst.

Doet het inderdaad erg goed Maxie !!
Maar wat blijft Formule 1, een verdomd saaie sport om te kijken.
Ik val vrijwel altijd in slaap als ik de race zit te kijken (of ligt dat aan mij :D )
 
Terug
Bovenaan Onderaan