Ongezouten
Bondscoach
Zal wel weer een storm in een glas water worden.Kans op storm en regen, dus kan raar gaan lopen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Zal wel weer een storm in een glas water worden.Kans op storm en regen, dus kan raar gaan lopen.
Volgens Buienradar komt er morgen helemaal geen regen in Monaco.Hamilton z'n laatste ronde werd wel verpest door de rode vlag. Had een persoonlijke beste tweede sector, weet niet of dat genoeg was om Russell te verslaan.
Ferrari veel te sterk verder met name Leclerc. Zit niks anders op voor Max om derde te worden en de schade beperkt te houden. Schijnt wel dat de kans groot is op regen in de race. En Monaco en regen? Dan gaan we daar goed voor zitten, want dan gebeuren de meest gekke dingen.
Storm in n half leeg glas, of niet?Zal wel weer een storm in een glas water worden.
Vanuit de wishful thinking stal waarschijnlijk.Volgens Buienradar komt er morgen helemaal geen regen in Monaco.
Ik vraag me af waar dan de berichten vandaag komen dat het mogelijk gaat regenen.
Ik heb verschillende (internationale) weerapps gecheckt, en het is heel verschillend wat ze zeggen, maar de meeste zeggen toch wel regen morgen.Volgens Buienradar komt er morgen helemaal geen regen in Monaco.
Ik vraag me af waar dan de berichten vandaag komen dat het mogelijk gaat regenen.
Heb geen Viaplay, ga het slechts horen dus.Ik heb verschillende (internationale) weerapps gecheckt, en het is heel verschillend wat ze zeggen, maar de meeste zeggen toch wel regen morgen.
We gaan het zien.
Benieuwd of Verstappen nu volwassen genoeg is om gewoon schade te beperken. Derde finishen zonder fratsen. In plaats van perse eerste willen worden met een groot risico op crashen op het stratencircuit. Nog meer dan genoeg races te gaan.
Dat beloofd een spectaculaire race, we gaan het zien…Het begint te regenen in Monaco 12 minuten voor de start.