Formule 1

Volkslied voor de rijder, en de volkslied van het team. Altijd al geweest.
Oh voor Mercedes? Heel vreemd. Het is alsof Van de Poel de Tour wint en dat naast het Wilhelmus ook het volkslied van de ploeg en de sponsor ook wordt gedraaid.
 
Oh voor Mercedes? Heel vreemd. Het is alsof Van de Poel de Tour wint en dat naast het Wilhelmus ook het volkslied van de ploeg en de sponsor ook wordt gedraaid.
De verschillen tussen de maker van een fiets en een auto en het aandeel in de kansen op winst (en het belang van het team) zijn wel een stukje groter bij auto's.;)
 
De verschillen tussen de maker van een fiets en een auto en het aandeel in de kansen zijn wel een stukje groter bij auto's.
Ja weet ik maar uiteindelijk is de sporter die het moet doen. Zet een ander in de auto van Max en wie zegt dat diegene net zoveel punten haalt?
 
Ja weet ik maar uiteindelijk is de sporter die het moet doen. Zet een ander in de auto van Max en wie zegt dat diegene net zoveel punten haalt?
Dat doen ze niet, maar zet Verstappen in een Alfa Romeo en hij wordt ook geen eerste, snappie?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ja weet ik maar uiteindelijk is de sporter die het moet doen. Zet een ander in de auto van Max en wie zegt dat diegene net zoveel punten haalt?
Zet de 20 coureurs in de Mercedes en minimaal 10 kunnen er kampioen in worden.
Bij gelijke auto's krijg je een echte krachtmeting wie de beste coureur is.
 
De verschillen tussen de maker van een fiets en een auto en het aandeel in de kansen op winst (en het belang van het team) zijn wel een stukje groter bij auto's.;)
Gelukkig maar, gezien het afzien van de renners juist de charme van die sport is, waar het binnen de f1 vooral techniek is..
 
Blijf het raar vinden jongens. Er staan 3 mensen op het podium met 3 vlaggen van Engeland, NL en Finland boven hun hoofd en ineens hoor je het Duitse volkslied. :ROFL:
 
Ik zag de moordenaar van Khashogi ook daar zitten glunderen.
 
FF3sU4aXMAMlngm
 
Terug
Bovenaan Onderaan