Formule 1

Snap ik maar Hamilton 1 stop en brandstof voor einde race.

Max heeft hem niet vol voor het begin.
Je mag niet tanken tijdens de race. Iedereen heeft de hoeveel brandstof in de auto voor de race in de tank. Aan het eind van de wedstrijd moet je minimaal nog 1 liter brandstof hebben, zodat de FIA de brandstof die je gebruikt heb kan controleren of deze voldoet aan de eisen.
 
Crash ... Daar gaan we weer.
Geweldige actie van Verstappen in de 1e bocht is nu niets meer waard.
Alweer code rood.
 
Hamilton stuurde niet in bij de eerste bocht en Verstappen haalde hem buiten om in.
Dit wordt weer een verhaal. :cautious:
 
Hamilton stuurde niet in bij de eerste bocht en Verstappen haalde hem buiten om in.
Dit wordt weer een verhaal. :cautious:
Yep, zie mijn bovenstaande post. En het klopt ook gewoon. Verstappen had een heel slechte start. Koude banden natuurlijk ook nadat Hamster zo enorm veel afstand hield van Verstappen bij het inrijden van de starting lane.
 
Yep, zie mijn bovenstaande post. En het klopt ook gewoon. Verstappen had een heel slechte start. Koude banden natuurlijk ook nadat Hamster zo enorm veel afstand hield van Verstappen bij het inrijden van de starting lane.
Er wordt gespeeld met het zich al dan niet houden aan de regels.
De jurysport in optima forma. :braak:
 
Ze roepen het over zichzelf af door met een staande start te willen beginnen.
Als de race voortgezet wordt met een start achter de safetycar heb je deze problemen niet.
Je kunt nu blijven starten tot er 2 auto's over zijn. De Mercedes van Hamilton en de Red Bull van Verstappen en dan vechten ze het maar onderling uit.
 
Verstappen mag nu van plek 2 starten stelt de FIA voor.
Maar nu trekken ze dat weer terug. Niet plek 2 maar achter Hamilton.
Het lijkt wel of ze op de markt staan met onderhandelen over de prijs van en kilo appels.
Dit slaat toch nergens op.
 
Ik heb niet zoveel verstand van autoracen maar wat is er nu precies aan de hand tot twee keer toe?
 
OCO P1, HAM P2 VER P3 is het voorstel. Staande start maar weer en dan hopen op een minder dramatisch slechte start van Verstappen?
 
Ocon 1, Hamilton 2, Verstappen 3 bij de start. Dat zou beter zijn voor Verstappen, tenzij Hamilton hetzelfde trucje weet uit te halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan