Formule 1

Dat valt nu dus tegen, slechts 4 ronden verschil. Als de RB echt sneller is zoals Max over de boordradio aangaf zou Hamilton niet snel moeten naderen. Mij benieuwen of Perez met geel nog op Hamilton kan gaan jagen.
Geen idee of Perez zo lang de pace kan rijden. Hij kon net ook maar een paar rondjes mee, voordat hij moest lossen.

Bottas inmiddels naar P11. Topper. (Y)
 
Geen idee of Perez zo lang de pace kan rijden. Hij kon net ook maar een paar rondjes mee, voordat hij moest lossen.
En die gele waar die op rijdt gaan ook sneller achteruit, tel daarbij op dat t gat al groter wordt.. Zal een gevecht tussen de twee mannen worden.
 
Verschil tussen Verstappen en Hamilton blijft nu ongeveer 6 seconden. Ze rijden hetzelfde tempo.
 
Bottas heeft een positie gewonnen. Terug op P9.

En nu P8

Dat apparaat van Mercedes is zo ontzettend veel sneller.
 
Ja, Perez kan geen snelle pace volhouden. Jammer, maar Hamilton en Verstappen zijn echt een klasse apart.
Ik zou wel eens een race willen zien waarbij Hamilton en Verstappen allebei in een Mercedes zouden rijden en de race erna allebei in een Red Bull.
 
Hamilton inmiddels net binnen de 6 seconden. Ik heb het idee dat Verstappen gewoon dat gat aan het managen is.
 
Ik zou wel eens een race willen zien waarbij Hamilton en Verstappen allebei in een Mercedes zouden rijden en de race erna allebei in een Red Bull.
Daar gaat Hamilton nooit mee instemmen, want ik denk serieus dat Verstappen hem het snot voor de ogen rijdt. En ik denk dat hij dat zelf ook wel weet.
 
Hamilton inmiddels net binnen de 6 seconden. Ik heb het idee dat Verstappen gewoon dat gat aan het managen is.
we horen weinig van Max, dat is goed. We horen weinig van Hamilton, dat is vooral fijn voor de oren.

met die 6 seconden is een undercut ook lastig lijkt mij? (vraagt deze n00b)
 
Hamilton inmiddels net binnen de 6 seconden. Ik heb het idee dat Verstappen gewoon dat gat aan het managen is.
Dat verwacht ik ook. Zal vooral bezig zijn met bandenmanagement.
Mogelijk dat Hamilton nu meer van zijn banden gaat vergen en eerder naar binnen moet ondanks zijn latere 1e pitstop.
 
Benieuwd of we een driestopper gaan zien. (Ik heb het idee dat de banden sneller slijten dan je zou willen / verwachten)
 
Terug
Bovenaan Onderaan