Mentos
Mister Stomme Klup
30 seconden tijdstraf zodat je veel meer achterin komt?Het is inderdaad oneerlijk maar ik denk dat het enige alternatief is om zo'n coureur te diskwalificeren. Ik zie Hamilton dit kunstje nog wel eens herhalen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
30 seconden tijdstraf zodat je veel meer achterin komt?Het is inderdaad oneerlijk maar ik denk dat het enige alternatief is om zo'n coureur te diskwalificeren. Ik zie Hamilton dit kunstje nog wel eens herhalen.
En dan had Lewis het niet gered? Ik denk het wel. Met deze straffen wordt het in de strijd om het kampioenschap nog wel eens handig om een concurrent de bandenstapel in te sturen.30 seconden tijdstraf zodat je veel meer achterin komt?
Diskwalificatie.30 seconden tijdstraf zodat je veel meer achterin komt?
De regels worden met een natte vinger gehanteerd.Het zullen wel de regels zijn, maar ik vind het een oneerlijke sport.
Hamilton geeft zijn fout niet eens toe. Hij zegt ik geef hem ruimte.Gaat niet gebeuren.
Ik vind een race schorsing ook terecht hoor, want het is echt achterlijk dat je dit kunt flikken en vervolgens de race mag winnen.
In principe geven ze in mijn optiek hier een fiat voor. En dan doel ik niet op het automerk.Je kan toch Perez de opdracht geven bij een volgende race om Hamilton eraf te rijden? Ik weet niet of de sport hier veiliger van wordt.
Veel zwaardere straffen zijn er niet, begreep ik? Alleen zwarte vlag bij opzet.10 seconden straf.
Wel schuldig , maar wat een belachelijke straf.
Mercedes rijdt iedere race iedereen behalve Max Verstappen op een minuut achterstand.Mercedes en Hamilton worden voor de zoveelste keer gematst door de corrupte FIA.
Tja. In principe was het een inschattingsfout en geen bewussie. Neem ik aan.Diskwalificatie is dan ook op zijn plaats en de terechte straf.
Als je iemand zo van de baan rijdt kan het niet zo zijn dat je daarna de race mag winnen.
Dat is leuk! Als straf moet je de volgende race in een Fiat Multipla rijden.In principe geven ze in mijn optiek hier een fiat voor. En dan doel ik niet op het automerk.
Hij neemt bewust het risico om om deze wijze in te willen halen. Hij forceert het de 1e ronde omdat hij weet dat hij het anders niet meer gaat halen als Verstappen wegrijdt.Veel zwaardere straffen zijn er niet, begreep ik? Alleen zwarte vlag bij opzet.
Tja. In principe was het een inschattingsfout en geen bewussie. Neem ik aan.
Ja sorry, men hier kijkt wel erg door een oranje bril.
Q zonder bril : Max verdedigd zijn positie door meer richting muur te rijden, gaat naar links en en laat het gas ff los en stuurt dan in de bocht. Hamilton probeert het via de binnenbocht dus, remt keurig rechtdoorrijdend - stuur langzaam de bocht in en dan komt max met een ruk aan het stuur de bocht in vliegen waar de wielen elkaar raken.
Racing, een neemt de gok om het via de binnenbocht te proberen, max ziet hem en beschermt de binnebocht maar moet toch naar links voor die kan insturen naar recht, dan knalt die tegen het wiel van de ander en is het Hamilton die gevaarlijk rijdt.. Knap hoor, ik zie het meer als een incident waar de 1 aanvalt en ander alles aan doet om te verdedigen. Op het rechte stuk is het easy maar bij een bocht is het al tricky als 1 niet eerder van het gas gaat.
Iedereen zegt dat Hamilton te ver naar links zat, zelfs de Engelse analisten. Ik heb er geen verstand van, maar Hamilton was fout. Dan moet hij de straf krijgen die daar voor staat. Wat die is weet ik ook niet.Ja sorry, men hier kijkt wel erg door een oranje bril.
Q zonder bril : Max verdedigd zijn positie door meer richting muur te rijden, gaat naar links en en laat het gas ff los en stuurt dan in de bocht. Hamilton probeert het via de binnenbocht dus, remt keurig rechtdoorrijdend - stuur langzaam de bocht in en dan komt max met een ruk aan het stuur de bocht in vliegen waar de wielen elkaar raken.
Racing, een neemt de gok om het via de binnenbocht te proberen, max ziet hem en beschermt de binnebocht maar moet toch naar links voor die kan insturen naar recht, dan knalt die tegen het wiel van de ander en is het Hamilton die gevaarlijk rijdt.. Knap hoor, ik zie het meer als een incident waar de 1 aanvalt en ander alles aan doet om te verdedigen. Op het rechte stuk is het easy maar bij een bocht is het al tricky als 1 niet eerder van het gas gaat.