Formule 1

Max Verstappen 6e in de kwalificatietraining. :clap: Hopelijk blijft de motor heel in de race.
Overigens heeft zijn teamgenoot Sainz zich zelfs als 5e gekwalificeerd.
 
Max Verstappen 6e in de kwalificatietraining. :clap: Hopelijk blijft de motor heel in de race.
Overigens heeft zijn teamgenoot Sainz zich zelfs als 5e gekwalificeerd.

Ja, dat is wel iets aparts. Verstappen Jr wordt door iedereen als supertalent gezien en Sainz Jr wordt door niemand als supertalent gezien, maar Sainz Jr is Verstappen toch telkens een stapje voor. Begint een beetje te storen.
 
Ja, dat is wel iets aparts. Verstappen Jr wordt door iedereen als supertalent gezien en Sainz Jr wordt door niemand als supertalent gezien, maar Sainz Jr is Verstappen toch telkens een stapje voor. Begint een beetje te storen.

Is die Sainz niet ouder? Toen Verstappen punten pakte, reed Sainz toch achter hem?
 
En wederom achter Sainz jr geëindigd. Sainz jr. (ook nog erg jong) begint zo toch wel wat van de glans van Verstappen's prestaties weg te nemen door het met hetzelfde materiaal en even weinig ervaring bijna elke keer beter te doen.
 
En wederom achter Sainz jr geëindigd. Sainz jr. (ook nog erg jong) begint zo toch wel wat van de glans van Verstappen's prestaties weg te nemen door het met hetzelfde materiaal en even weinig ervaring bijna elke keer beter te doen.

Toch drie jaar ouder. Dat is toch vrij veel. Vergelijk een Depay van 17 jaar met de Depay van 20. Ik denk niet dat we moeite moeten doen om de prestaties van een 17-jarige die net buiten de punten valt bij een Grand Prix te bagatelliseren.
 
Toch drie jaar ouder. Dat is toch vrij veel. Vergelijk een Depay van 17 jaar met de Depay van 20. Ik denk niet dat we moeite moeten doen om de prestaties van een 17-jarige die net buiten de punten valt bij een Grand Prix te bagatelliseren.

Drie jaar ouder, maar dit is ook voor Sainz zijn eerste jaar in de Formule 1, dus beide beginnen ze op 0 in de Formule 1, hoewel ook Sainz natuurlijk het racen via zijn vader wel met de paplepel ingegoten zal zijn. Misschien wil ik te graag de uitzonderlijke klasse van Verstappen zien. Ik denk wel dat hij het alsnog gaat redden, omdat hij echt de focus en mindset heeft van een topsporter; hij leeft puur om te racen, en om te winnen, zo merk je in de interviews. Zo'n instelling is met name in deze tijd heel uitzonderlijk.
 
Vroeger kon ik nog wel naar F1 kijken, maar tegenwoordig kan ik het niet opbrengen om 1,5 uur lang naar autos die achter elkaar aan rijden te kijken.
Dan kan ik net zo goed op een brug boven de A2 gaan staan kijken naar de ochtendspits....


Had verwacht dat het meerijden van een NLer me wel weer zou motiveren, maar na de 1e race gekeken te hebben, ben ik ook maar weer afgehaakt....
 
Vroeger kon ik nog wel naar F1 kijken, maar tegenwoordig kan ik het niet opbrengen om 1,5 uur lang naar autos die achter elkaar aan rijden te kijken.
Dan kan ik net zo goed op een brug boven de A2 gaan staan kijken naar de ochtendspits....


Had verwacht dat het meerijden van een NLer me wel weer zou motiveren, maar na de 1e race gekeken te hebben, ben ik ook maar weer afgehaakt....

Oh, maar ik heb dat ook hoor; ik kijk ook alleen maar de samenvatting, en dan ook alleen maar wanneer Verstappen in de punten rijdt. Mijn opmerkingen zijn dan ook puur statistisch; statistisch gezien doet Sainz het beter momenteel, maar ik geloof best dat Verstappen meer in zijn mars heeft.
 
Een vrije training zegt niet alles, maar een super resultaat van Verstappen!

CFhRzs0WAAAvXYl.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan