Formule 1

Honda motorsport-baas Tanabe: "Morgen proberen met maximaal vermogen te rijden"

link

"Om drie Honda motoren in de top tien te hebben is een geweldige prestatie. De strategie van Max zal een interessante worden, hij is de enige die op de harde band gaat starten. Een vierde plaats op de grid is daarom een goede uitgangspositie."

"Morgen gaan we er alles aan doen om goed te finishen, we gaan morgen proberen om de Power-Units het maximale vermogen te geven", sloot de Japanner af.

Nou ... Ik ben benieuwd. :rolleyes:
 
Honda motorsport-baas Tanabe: "Morgen proberen met maximaal vermogen te rijden"

link

"Om drie Honda motoren in de top tien te hebben is een geweldige prestatie. De strategie van Max zal een interessante worden, hij is de enige die op de harde band gaat starten. Een vierde plaats op de grid is daarom een goede uitgangspositie."

"Morgen gaan we er alles aan doen om goed te finishen, we gaan morgen proberen om de Power-Units het maximale vermogen te geven", sloot de Japanner af.

Nou ... Ik ben benieuwd. :rolleyes:
Tja, kijken of de motor dat houdt, ben toch wel benieuwd naar morgen.
 
Honda motorsport-baas Tanabe: "Morgen proberen met maximaal vermogen te rijden"

link

"Om drie Honda motoren in de top tien te hebben is een geweldige prestatie. De strategie van Max zal een interessante worden, hij is de enige die op de harde band gaat starten. Een vierde plaats op de grid is daarom een goede uitgangspositie."

"Morgen gaan we er alles aan doen om goed te finishen, we gaan morgen proberen om de Power-Units het maximale vermogen te geven", sloot de Japanner af.

Nou ... Ik ben benieuwd. :rolleyes:
Klinkt voor mij net alsof ze normaal niet proberen zo hard mogelijk te rijden.
 
Klinkt voor mij net alsof ze normaal niet proberen zo hard mogelijk te rijden.

Het lijkt er al langer op dat Honda geen risico wil nemen. Ik zou wel eens willen zien dat ze dat wel doen. Beter 5 races op vol vermogen en 1 geplofte motor dan al die races op 80 tot 90% vermogen en toch zeker achter de feiten van Mercedes aanrennen.
 
Waarom Hamilton niet met Mercedes wil onderhandelen over een nieuw contract

link

Lewis Hamilton en Mercedes voeren momenteel geen gesprekken over een nieuwe verbintenis. Dit maakte de zesvoudig wereldkampioen op Silverstone duidelijk.

"Het voelt eerlijk gezegd niet goed om nu over een contract te onderhandelen. Als je nadenkt over hoeveel mensen in de wereld hun banen verloren zijn en werkeloos zijn, dan voelt het verkeerd om nu over een groot contract te praten. Het is op dit moment niet het belangrijkste", vertelt de Brit ten overstaan van RacingNews365.

o.O :ROFL: :lmao:

De overtreffende trap van schijnheiligheid. Wat een belachelijk personage is het toch. :sick: :braak:
 
Waarom Hamilton niet met Mercedes wil onderhandelen over een nieuw contract

link

Lewis Hamilton en Mercedes voeren momenteel geen gesprekken over een nieuwe verbintenis. Dit maakte de zesvoudig wereldkampioen op Silverstone duidelijk.

"Het voelt eerlijk gezegd niet goed om nu over een contract te onderhandelen. Als je nadenkt over hoeveel mensen in de wereld hun banen verloren zijn en werkeloos zijn, dan voelt het verkeerd om nu over een groot contract te praten. Het is op dit moment niet het belangrijkste", vertelt de Brit ten overstaan van RacingNews365.

o.O :ROFL: :lmao:

De overtreffende trap van schijnheiligheid. Wat een belachelijk personage is het toch. :sick: :braak:
Als dat betekent dat hij volgend jaar niet racet en dan zijn tijd en geld aan die mensen besteedt is dat prima natuurlijk. Over een paar maanden tekenen is in deze context natuurlijk onzin.
 
Ik heb nieuws voor onze wereldverbeteraar. Er zijn altijd mensen werkeloos en mensen die zich harder kapot werken dan hij, voor 1000x zo weinig. Dus in principe kun je met die instelling net zo goed nooit een onderhandeling starten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan