Formule 1

Hamilton maakt een pitstop en gaat op nieuwe rode banden. Hij maakt dus een 2 stopper.
Verstappen maakt ook een pitstop en komt achter Kubica in de pitstraat terecht. :zien:
Verstappen ligt nu vlak achter Hamilton op de 2e plaats.
 
Hamilton roept dat hij een motorprobleem heeft. :D
Altijd miepen en zeuren als hij niet op de 1e plaats rijdt of onder druk staat. :cautious:
 
Tis wel een zenuwspees hoor die Hami. Pff.

Je staat lekker tweede gozer. Accepteren dat Max niet te pakken is vandaag. Wereldkampioen geworden. Waar je je allemaal druk om kan maken.
 
Ik probeer het wel eens, maar ik vind F1 toch zo saai he. 90% van de race gebeurt er geen flikker en rijden ze netjes achter elkaar aan. De overige 10% is leuk met inhaalmanoeuvres en crashes, maar dat is voor mij toch echt te weinig om het intensief te volgen.
Daarbij kun je nog zo'n goede coureur zijn, maar als je concurrentie een betere auto heeft, maak je geen schijn van kans. Dat voelt toch niet helemaal eerlijk.

Wat maakt het voor jullie zo leuk om te kijken?
 
Max Verstappen maakt een ronde later zijn pitstop en gaat ook naar medium banden.
Verstappen staat slechts 1.9 seconden stil en komt voor Hamilton terug op de baan.
Wat een sublieme pitstop van het team van Red Bull Racing. En dat onder zware druk.
 
Ik probeer het wel eens, maar ik vind F1 toch zo saai he. 90% van de race gebeurt er geen flikker en rijden ze netjes achter elkaar aan. De overige 10% is leuk met inhaalmanoeuvres en crashes, maar dat is voor mij toch echt te weinig om het intensief te volgen.
Daarbij kun je nog zo'n goede coureur zijn, maar als je concurrentie een betere auto heeft, maak je geen schijn van kans. Dat voelt toch niet helemaal eerlijk.

Wat maakt het voor jullie zo leuk om te kijken?

Potentieel Nederlands succes.

Ik vind het vandaag overigens wel een interessante race. Nog niet spectaculair, wel interessant.
 
Ik probeer het wel eens, maar ik vind F1 toch zo saai he. 90% van de race gebeurt er geen flikker en rijden ze netjes achter elkaar aan. De overige 10% is leuk met inhaalmanoeuvres en crashes, maar dat is voor mij toch echt te weinig om het intensief te volgen.
Daarbij kun je nog zo'n goede coureur zijn, maar als je concurrentie een betere auto heeft, maak je geen schijn van kans. Dat voelt toch niet helemaal eerlijk.

Wat maakt het voor jullie zo leuk om te kijken?

Dat is ook niet eerlijk. Net zoals voetbal niet eerlijk is. :rolleyes:
 
Safetycar komt op de baan.
Met nog 17 ronden te gaan.
Verstappen maakt een pitstop en Hamilton rijdt door. Max Verstappen heeft gewisseld naar de softbanden. Max Verstappen ligt dus nu achter Lewis Hamilton, maar op verschillende banden.
Dit wordt nog een sprintrace.
 
Safetycar komt op de baan.
Met nog 17 ronden te gaan.
Verstappen maakt een pitstop en Hamilton rijdt door. Max Verstappen heeft gewisseld naar de softbanden. Max Verstappen ligt dus nu achter Lewis Hamilton, maar op verschillende banden.
Dit wordt nog een sprintrace.

Zal wel weer een faal worden as usual.
 
Terug
Bovenaan Onderaan