Dat is ook zo jammer...Doet het prima met Feyenoord en de club zet grote stappen

Dat is ook zo jammer...Doet het prima met Feyenoord en de club zet grote stappen
Fixed that for you.Eens, al vind ik het dus allesbehalve een sympathieke man. Ja, als het lekker loopt, dan is het een sympathieke man. Als het ook maar een beetje spannend is, is het de grootste jankerd in het Nederlandse voetbal. Kotsmisselijk word ik van die vent met z'n schijnende hoofd.
Verder niet relevant. Doet het prima met Feyenoord en de club zet grote stappen.
Oh jee, als Aad wat zegt, dan gebeurt meestal het tegenovergestelde.
Ik heb Meneer Jansen een keer mogen ontmoeten. Enorm aardige man. Rust In Vrede.
Einde van een icoon. En met 75 levensjaren kan je stellen dat ie niet bijzonder oud is geworden.
Ha, dan kan het helemaal een desastreuze coëfficiëntenweek worden voor Nederland.De coronagevallen bij Feyenoord lopen flink op, schijnbaar.
Dus de Klassieker zal worden uitgesteld, of Feyenoord speelt met een half elftal.
Ik mag toch hopen dat ze - zelfs met een B-elftal - in eigen huis die voorsprong wel kunnen verdedigen.Ha, dan kan het helemaal een desastreuze coëfficiëntenweek worden voor Nederland.
De coronagevallen bij Feyenoord lopen flink op, schijnbaar.
Dus de Klassieker zal worden uitgesteld, of Feyenoord speelt met een half elftal.
Alweer…..Kortom ajax krijgt de klassieker in zijn schoot geworpen en tankt weer vertrouwen met een 6-0 overwinning.. Jammer
Het blijft Feyenoord. Als het echt een B-elftal wordt, dan moet ik het nog zien.Ik mag toch hopen dat ze - zelfs met een B-elftal - in eigen huis die voorsprong wel kunnen verdedigen.
Het blijft Feyenoord. Als het echt een B-elftal wordt, dan moet ik het nog zien.
Ja. Maar dat noemen ze de A-selectie. Ze zijn een beetje in de war.Heeft Feyenoord überhaupt een b elftal?
Denk dat Feyenoord juist meer kans maakt met een B elftal. Laat Ajax maar weer denken dat het een makkie wordt. Go Ahead heeft ook geen Bijlow, Trauner, enz.Give ze cup zoe zhem zoeday!
Wat een ontiegelijk kut geluk heeft die club toch