Feyenoord

Relix

Slimste Forummer 2020 & 2021
Tja, maar durf zo'n project maar eens af te blazen..
Categorie stoppen met staatsloten kopen als je onvoldoende geld hebt. Het is niet meer dan logisch. De domheid zit in de miljoenen in lobbie en haalbaarheid gestoken hebben, niet in de knoop doorhakken dat het niet haalbaar is.

Der Jaufe

Internationale Legende
Categorie stoppen met staatsloten kopen als je onvoldoende geld hebt. Het is niet meer dan logisch. De domheid zit in de miljoenen in lobbie en haalbaarheid gestoken hebben, niet in de knoop doorhakken dat het niet haalbaar is.
Eens, maar stoppen als er al miljoenen inzitten vinden mensen ook wel eens lastig.

-040-

Assistent Bondscoach
Het was natuurlijk al een spannend project. Elk groot project heeft bijna een zekerheid om financieel te ontsporen. Gecombineerd met zeer sterk gestegen (staal) prijzen, krapte op de arbeidsmarkt en bij de BAM een historie van ambitieuze projecten die een financieel mijnenveld bleken te zijn is dit op dit moment wel een logische uitkomst.
En ach, de supporters zijn blij dat ze in hun "colloseum" moeten blijven spelen in plaats van in een "gratis" half miljard stadion.

-040-

Assistent Bondscoach
Heerlijk om te lezen. Die club kan geen kant op. Ideaal scenario dit, nu in de problemen vanwege het afketsen van de bouwplannen en over een paar jaar bedenken ze wellicht nieuwe megalomane plannen die de club weer jaren in haar greep kunnen houden.
Tsja, wel veel volk, dus een groot (dus duur) stadion, maar eveneens weinig inkomsten. En met die idioten van supporters is het geen reclame als je je als bedrijf aan Feyenoord verbind.
Wij hebben voor 15 miljoen de lach van Bruma, Feyenoord de rekening van een afgeketst plan.

Derksen

Aanvoerder
Nu je disney voor 2e per maand kan afsluiten deed ik het maar, puur om de Feyenoord docu te zien. Eerste 2 afleveringen net gedaan en moet zeggen geweldig gemaakt en geweldige club ook. Als psv'er is het moeilijk neutraal te oordelen maar feyenoord is echt geweldig als geheel gewoon :love: Als PSV geen kampioen mag worden dan mogen zij het van mij altijd worden, of elk ander club op ajaks na..

J.B.

Assistent Coach
Nu je disney voor 2e per maand kan afsluiten deed ik het maar, puur om de Feyenoord docu te zien. Eerste 2 afleveringen net gedaan en moet zeggen geweldig gemaakt en geweldige club ook. Als psv'er is het moeilijk neutraal te oordelen maar feyenoord is echt geweldig als geheel gewoon :love: Als PSV geen kampioen mag worden dan mogen zij het van mij altijd worden, of elk ander club op ajaks na..
Je mist Donald Duck gewoon.. vandaar Je Disney abo... 😄

Penalty

Internationale Legende

Feyenoord mist Bijlow op belangrijke Europese avond

link

Justin Bijlow is donderdagavond niet inzetbaar in de Conference League-wedstrijd van Feyenoord tegen Slavia Praag. De 23-jarige goalie is positief getest op het coronavirus.

Dan kan hij ook niet spelen tegen FC Twente zondag en mogelijk op 1 december tegen Heracles ook niet.

Der Jaufe

Internationale Legende
Was al een tijdje ziek toch? Ik meen iets gelezen te hebben over een afscheid id wat Feyenoord nog had willen geven.
Geen idee of ik me dat goed herinner en of dat heeft plaatsgevonden.
Daar is t volgens mij niet van gekomen. Knap jong weggevallen :(

Bovenaan Onderaan