Feyenoord

Buitenspelgoal

International
Eens, al vind ik het dus allesbehalve een sympathieke man. Ja, als het lekker loopt, dan is het een sympathieke man. Als het ook maar een beetje spannend is, is het de grootste jankerd in het Nederlandse voetbal. Kotsmisselijk word ik van die vent met z'n schijnende hoofd.

Verder niet relevant. Doet het prima met Feyenoord en de club zet grote stappen.
Fixed that for you.

Bacchus

Batmin
Administrator
Dementie gun je niemand.

Typisch Feyenoord: "Recent nog kon je hem terugvinden op een banner die buiten het stadion hing als verwijzing naar de Europa Cup-zege van 1970. Doelpuntenmaker Wim Jansen stond geschreven met dubbel s. Het was illustratief voor zijn status. Veel betekenis voor Feyenoord maar soms ook zo anoniem dat zelfs de club van zijn leven blijkbaar niet meer wist hoe je precies zijn naam spelt."
Bron.

Jackal06

Winnaar Voorspellingen Eredivisie 2011-2012
De coronagevallen bij Feyenoord lopen flink op, schijnbaar.

Dus de Klassieker zal worden uitgesteld, of Feyenoord speelt met een half elftal.

Kortom ajax krijgt de klassieker in zijn schoot geworpen en tankt weer vertrouwen met een 6-0 overwinning.. Jammer

Relix

Slimste Forummer 2020 & 2021
John de Wolf, ik vind t n mooie baas. En denk dat die echt wel n goede motivator zal zijn morgen en Zondag.

Bovenaan Onderaan