Feyenoord

Der Jaufe

Internationale Legende
Bijzonder

Zal mij benieuwen of 50plus in Rdam hier bovengemiddeld door gaat scoren.

Mikasa

Internationale Legende
Bijzonder

Zal mij benieuwen of 50plus in Rdam hier bovengemiddeld door gaat scoren.
Lijstduwers. Oftewel kiezersbedrog. Zouden ze moeten verbieden.

Mikasa

Internationale Legende
Hoezo kiezersbedrog? Ieder weldenkend mens ziet dit toch. Als je je op een verkiesbare plek zet en dan er uit stapt of afscheid dat is kiezersbedrof.
Ze staan op een kieslijst. Ze kunnen gekozen worden. Dan moet je bij voldoende stemmen ook je plekje innemen.
Dat risico is aanwezig, maar als dit artikel ze ook daadwerkelijk als lijstduwer benoemt zie ik het probleem niet zo. Het is wat dat betreft volkomen duidelijk.
Maar op de lijst staan ze toch niet als lijstduwer? Wat is het nut om op iemand te stemmen, die niet verkozen wil worden?

Buitenspelgoal

International
Feyenoord gaat deze speler halen. Afgelopen seizoen 9 goals en 8 assists in de Zweedse competitie. 20 jaar en met genoeg groeipotentieel. Interessante transfer die erg goed voor ze uit kan pakken.

The Joker

Assistent Coach
Ik vind dat Arne Slot waanzinnig werk levert (sympathieke man ook). Ze hebben met hun budget prima ingekocht (Trauner, Pedersen, Til). Feyenoord gaat dit jaar geen kampioen worden neem ik aan maar ik geloof oprecht dat de club stappen maakt.

• Leuk
Reactions: IPF

Kruspe

Administrator
Administrator
Ik vind dat Arne Slot waanzinnig werk levert (sympathieke man ook). Ze hebben met hun budget prima ingekocht (Trauner, Pedersen, Til). Feyenoord gaat dit jaar geen kampioen worden neem ik aan maar ik geloof oprecht dat de club stappen maakt.
Eens, al vind ik het dus allesbehalve een sympathieke man. Ja, als het lekker loopt, dan is het een sympathieke man. Als het ook maar een beetje spannend is, is het de grootste jankerd in het Nederlandse voetbal. Kotsmisselijk word ik van die vent met z'n schijnheilige hoofd.

Verder niet relevant. Doet het prima met Feyenoord en de club zet grote stappen.

Bovenaan Onderaan