Feyenoord

Dit soort menselijke stront moeten ze naast een levenslang stadionverbod ook gewoon een gebiedsverbod ter grootte van de stad Rotterdam geven.
Ik zou er op willen kotsen maar zelfs dat is het niet waard. Inhouden maar. :sick:
 
Bizar eigenlijk. Het is jammer dat het zo moet, want nu geeft Koevermans de personen die dit hebben gedaan gelijk. Maar aan de andere kant moet hij dit niet meer willen en is het goed dat hij het zo naar buiten brengt. Zie op deze manier maar iemand te vinden die hem wel opvolgen met van dat domme volk dat bij je achterban rondzwerft.
 
Dit soort menselijke stront moeten ze naast een levenslang stadionverbod ook gewoon een gebiedsverbod ter grootte van de stad Rotterdam geven.
Ik zou er op willen kotsen maar zelfs dat is het niet waard. Inhouden maar. :sick:
En de rest van Nederland ermee opzadelen? Laat ze maar daar.
 
Niet alleen Koevermans stapt op, ook een investeerder trekt zich terug


Dit kan nog een vervelend staartje krijgen ihkv Feyenoord city. Eind dit jaar moet Feyenoord de financiering rond hebben


Aanvulling: volgens de leiding van Feyenoord staat het allemaal los van Feyenoord City.. Misschien willen ze zo het tuig de wind uit de zeilen nemen
 
Laatst bewerkt:
Dit soort menselijke stront moeten ze naast een levenslang stadionverbod ook gewoon een gebiedsverbod ter grootte van de stad Rotterdam geven.
Ik zou er op willen kotsen maar zelfs dat is het niet waard. Inhouden maar. :sick:
Deporteren naar een eiland in de Noordzee en ze daar elkaar de hersens in laten slaan uit verveling. Wat overblijft is voor de meeuwen.

Geldt voor al die "supporters" trouwens die zich stelselmatig schuldig maken aan geweld, vandalisme, bedreiging, racisme en andere trieste praktijken, ongeacht clubvoorkeur. Weg ermee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan