Feyenoord - PSV | Zondag 31 januari | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik denk dat een overwinning hier weleens voor een ommekeer zou kunnen zorgen. En laten we eerlijk zijn, dat is hard nodig!
 
Ik denk dat een overwinning hier weleens voor een ommekeer zou kunnen zorgen. En laten we eerlijk zijn, dat is hard nodig!
PSV gaat dit zeker winnen maar zal geen invloed hebben op de volgende wedstrijden. Ook na zondag zal iedere club niet bij voorbaat kansloos zijn tegen ons, maar hoop dat jouw gedachte waarheid zal worden.
 
PSV gaat dit zeker winnen maar zal geen invloed hebben op de volgende wedstrijden. Ook na zondag zal iedere club niet bij voorbaat kansloos zijn tegen ons, maar hoop dat jouw gedachte waarheid zal worden.
Weltmeister allemaal zo flink zijn best gedaan om de wedstrijd te jinxen in ons voordeel, kom jij er weer aan met zo'n typische analisten-opmerking, zoals volgens hun bij de vorige PSV-AZ die wedstrijd nooit door AZ gewonnen zouden kunnen worden vanwege hun matige vorm :lmao:
 
Weltmeister allemaal zo flink zijn best gedaan om de wedstrijd te jinxen in ons voordeel, kom jij er weer aan met zo'n typische analisten-opmerking, zoals volgens hun bij de vorige PSV-AZ die wedstrijd nooit door AZ gewonnen zouden kunnen worden vanwege hun matige vorm :lmao:
Blijkbaar willen we gewoon niet graag genoeg. ;)
 
Weltmeister allemaal zo flink zijn best gedaan om de wedstrijd te jinxen in ons voordeel, kom jij er weer aan met zo'n typische analisten-opmerking, zoals volgens hun bij de vorige PSV-AZ die wedstrijd nooit door AZ gewonnen zouden kunnen worden vanwege hun matige vorm :lmao:
Die overwinning was ook meer geluk dan wijsheid, maar aan het einde telt de stand.
 
Ik denk precies het tegenovergestelde: PSV gaat dit zeker niet winnen en dat zal wel invloed hebben op de volgende wedstrijden.

Ik ook. Ik heb bij deze wedstrijd altijd een gevoel dat het weer een teleurstelling zal worden, ondanks de lege Kuip.
 
Ik ook. Ik heb bij deze wedstrijd altijd een gevoel dat het weer een teleurstelling zal worden, ondanks de lege Kuip.
Ach ... De Kuip is half leeg of half vol dat is maar hoe je het bekijkt. :rolleyes: ;)
Morgen is voor Feyenoord De Kuip helemaal leeg. :D
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Het is maar stilletjes zo'n dag voor de topper in de Kuip hier in dit topic. Ik denk dat we echt wel kans maken op de overwinning, bij Feyenoord is het erg rumoerig en als wij weer wat jongens terug hebben die we mistte (vooral voorin) dan zie ik ons wel winnen daar.
 
Het is maar stilletjes zo'n dag voor de topper in de Kuip hier in dit topic. Ik denk dat we echt wel kans maken op de overwinning, bij Feyenoord is het erg rumoerig en als wij weer wat jongens terug hebben die we mistte (vooral voorin) dan zie ik ons wel winnen daar.
Weer al het werk van Weltmeister teniet gedaan. Je wordt bedankt.
 
Ik snap het ook niet Der Muzikant. Als er morgen verloren wordt - en daar kun je van uitgaan - dan is het niet eens de schuld van de spelers, maar die van mensen als Jur 1913.
Zo is het. Het is dat het not-done is om in te zetten op verlies van PSV, anders zou mij dat gegarandeerd geld opleveren. Alhoewel er wel een bookie zo gek moet zijn om je winst te geven bij verlies van PSV...
 
Als we niet meegaan in fysieke bullshit (behalve waar nodig) maar de voetballende kwaliteiten benutten dan heb ik deze keer een positief gevoel over Fey uit.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan