FC Volendam

Ik vind dit echt belachelijk. Jan Smit heeft ervoor gezorgd dat FC Volendam van een laagvlieger in de KKD nu een Eredivisie club gemaakt. De professionaliteit is ook een stuk omhoog gegaan. En die man zet je zomaar op straat.

De RVC is op de manier bezig de club kapot te maken.
 
Ik vind dit echt belachelijk. Jan Smit heeft ervoor gezorgd dat FC Volendam van een laagvlieger in de KKD nu een Eredivisie club gemaakt. De professionaliteit is ook een stuk omhoog gegaan. En die man zet je zomaar op straat.

De RVC is op de manier bezig de club kapot te maken.

Waren eerder dit jaar al strubbelingen natuurlijk.
Maar de rvc heeft nooit duidelijk waar het pijnpunt nou echt zit. Lijkt me wel handig om te doen.
 
Ik vind dit echt belachelijk. Jan Smit heeft ervoor gezorgd dat FC Volendam van een laagvlieger in de KKD nu een Eredivisie club gemaakt. De professionaliteit is ook een stuk omhoog gegaan. En die man zet je zomaar op straat.

De RVC is op de manier bezig de club kapot te maken.
Prestaties behaald in het verleden bieden geen garanties voor de toekomst. Het is een puinzooi met Volendam dat al meerdere keren negatief in het nieuws is geweest de laatste tijd en daar is uiteindelijk iemand verantwoordelijk voor
 

In een gezamenlijk statement maakt Team Jonk bekend dat het per direct opstapt bij FC Volendam. Dat terwijl Jaap Veerman, de rvc-voorzitter van de club die Smit de laan uit stuurde, enkele uren geleden nog zei dat Jonk en co. niet hoeven te vrezen voor een ontslag. 'Onze emmer is overgelopen na de persconferentie van RvC voorzitter Jaap Veerman', schrijft Team Jonk in het betreffende statement. 'Na dit toneelstuk vol tegenstrijdigheden, halve waarheden en volle leugens, rest ons niets anders dan dit besluit.'
 
Ik heb het idee dat er altijd wel gezeik is rondom Jonk. Zowel bij Ajax als bij Volendam.
Nee dit is echt de schuld van de RVC. Die geven ten onrechte de schuld aan het bestuur onder leiding van Jan Smit dat Volendam verlies zou draaien, terwijl dit volgens de peninngmeester helemaal niet zo is. Vervolgens is Jonk terecht trouw aan Jan Smit.

De RVC heeft FC Volendam helemaal kapot gemaakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan