FC Volendam - PSV | Zondag 11 februari | Eindstand 1-5

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
UWKvBPn.png


vv2Rjyz.png
 
Je kan niet nu al achterover leunen. Dit moet simpelweg een driepunter opleveren. Er is hierin geen mooie troostende waarheid. Je moet hier winnen. Tien punten is een mooie voorsprong nog steeds, houd het in stand.

Absoluut. Hier niet winnen kan een negatieve spriaal opleveren.
Hier heel ruim winnen kan het goede gevoel en de flow van voor de winterstop weer terugbrengen.

Hier krapjes winnen... dan nemen hetzelfde verhaal mee naar de volgende wedstrijd :grin:
 
Alleen winst telt.
Graag wel zonder nieuwe blessures en schorsingen.

Heeft wel de voorkeur.

Wat je ook vaak ziet: hoe beter het loopt met een team, hoe minder pijntjes/ blessures.
Dus ook daarom weer eens een ouderwetse 0-4 :PSV:
 
Ligt eraan wie er terug is uit de gifbeker of het een grote uitslag gaat worden. Ik ga wel uit van winst.
 
Gewoon winnen en weer eentje afstrepen. We hebben al genoeg mooi voetbal gezien voor een heel seizoen, dus als we vanaf nu gewoon de benodigde punten binnenslepen ben ik tevreden.
 
Gewoon winnen en weer eentje afstrepen. We hebben al genoeg mooi voetbal gezien voor een heel seizoen, dus als we vanaf nu gewoon de benodigde punten binnenslepen ben ik tevreden.
Spreek voor jezelf. Ik heb zeker niet 'al genoeg mooi voetbal gezien'; ik wil een heel seizoen lang goed voetbal zien. :shrug:
 
Liefst wel ja. Maar ik wil op de eerste plaats wel weer eens kampioen worden. Dus liever winnen met kutvoetbal dan verliezen ondanks oogstrelende combinaties.
Tuurlijk kampioen worden. Maar we hebben met mooi voetbal resultaten geboekt, dus we hoeven niet voor de keuze te staan 'kutvoetbal en kampioen' of 'mooi voetbal zonder resultaat'. Laten we er vanuit gaan dat we nu een mindere fase hebben gehad door de vele afwezigen en dat nu weer gewoon de lijn naar boven wordt ingezet. Dus Veerman weer fit, Saibari weer uitgerust want die was denk ik tegen Ajax echt nog niet fit genoeg (niet gek als je net een paar dagen ervoor teruggevlogen bent), en Tillman ook weer terug, Schouten niet meer ziekig, en dan gaan met die banaan.
 
Pepi, Veerman en Tillman weer erbij. Til gaat nog wat langer duren. Bella-Kotchap over 2 weken weer erbij. Lang zien we denk ik dit seizoen niet meer terug...

Dest nog een klein vraagteken.
 
Pepi, Veerman en Tillman weer erbij. Til gaat nog wat langer duren. Bella-Kotchap over 2 weken weer erbij. Lang zien we denk ik dit seizoen niet meer terug...

Dest nog een klein vraagteken.
Kotchap tel ik ook allang niet meer mee. Tegen de tijd dat die weer topfit is zit het seizoen er alweer op. Lang, tja, wat wel bijzonder is is dat het de duurste aankoop is van PSV, maar dat zijn inbreng in dit tot nu toe uitstekende seizoen eigenlijk maar heel minimaal is. Eigenlijk zijn de meeste resultaten zonder hem geboekt en ook het goede spel. De inbreng van Vertessen is net zo belangrijk geweest als die van Lang (als je zou stellen dat we dankzij Lang CL hebben bewerkstelligd) :unsure:
 
Pepi, Veerman en Tillman weer erbij. Til gaat nog wat langer duren. Bella-Kotchap over 2 weken weer erbij. Lang zien we denk ik dit seizoen niet meer terug...

Dest nog een klein vraagteken.

Dest maakt niet uit, Mauro op linksback is niks minder
 
En gezien de huidige vorm van Dest is Mauro misschien wel beter, sowieso verdedigend.
Ik zie m toch liever een linie naar voren. Kan ook zijn dat Aanholt daar speelt natuurlijk. Mauro is ook net fit en heeft tegen ajax ook gespeeld.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan