FC Volendam - PSV | Dinsdag 19 januari | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
SlZe1Yo.png

77992_fullimage_ae_pre-match_027-fc-volendam---psv.gif
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Wat een animo voor deze pot! Het C-elftal is warmgedraaid, het gaat helemaal goedkomen.
 
Op Volendam valt de laatste wedstrijden geen pijl te trekken. Verloren van MVV (de nummer 17), vervolgens gewonnen van de nummer 1 Cambuur en afgelopen vrijdag gelijkgespeeld tegen de nummer laatst Dordrecht.

Een van hun smaakmakers, Antonucci (eigendom van Feyenoord), is geblesseerd.
 
Op Volendam valt de laatste wedstrijden geen pijl te trekken. Verloren van MVV (de nummer 17), vervolgens gewonnen van de nummer 1 Cambuur en afgelopen vrijdag gelijkgespeeld tegen de nummer laatst Dordrecht.

Een van hun smaakmakers, Antonucci (eigendom van Feyenoord), is geblesseerd.
Je moet ook niet met een boog een pijl op Volendam gaan schieten. Dat verdient Volendam niet. ;)

Trouwens op PSV is de laatste wedstrijden ook geen peil te trekken.
 
Zal wel weer geen makkelijke zege worden. Ook niet omdat er weer een heftig geroteerd elftal aan de aftrap zal staan, vermoed ik.
 
Alle ingrediënten voor een gruwelijke baggerpot zijn iig aanwezig.

Wie herinnert zich nog twee - drie jaar geleden ofzo tegen dezelfde Volendam waar we een verlenging nodig hadden om te winnen? Tering zeg, wat een gruwelijke kut pot was dat. Van Ginkel redde de boel nog.

Hopelijk gaat het een stuk makkelijker. Geen idee hoe ik Volendam moet inschatten. Ik verwacht een mix van basisspelers en spelers die normaal gesproken de bank warm houden. Dan nog hoor je hier te winnen, al weet je het ook niet met dit PSV dat zeer kwetsbaar oogt. Wordt tijd dat we de beker eens gaan winnen. Snak naar die tiende winst.
 
Zal wel weer geen makkelijke zege worden. Ook niet omdat er weer een heftig geroteerd elftal aan de aftrap zal staan, vermoed ik.
Verwacht ik ook en ik vind dat dat moet kunnen tegen een team uit een lagere divisie. Ik verwacht zoiets.
Unnerstall
Dumfries Baumgartl Viergever Max
Fein Sangaré
Mauro Piroe Zahavi Madueke
Wie herinnert zich nog twee - drie jaar geleden ofzo tegen dezelfde Volendam waar we een verlenging nodig hadden om te winnen? Tering zeg, wat een gruwelijke kut pot was dat. Van Ginkel redde de boel nog.

Hopelijk gaat het een stuk makkelijker. Geen idee hoe ik Volendam moet inschatten. Ik verwacht een mix van basisspelers en spelers die normaal gesproken de bank warm houden. Dan nog hoor je hier te winnen, al weet je het ook niet met dit PSV dat zeer kwetsbaar oogt. Wordt tijd dat we de beker eens gaan winnen. Snak naar die tiende winst.
2-3 jaar geleden. Aangezien Van Ginkel 3 seizoenen niet speelde, 3 dan. Denk ik.
 
Mooie wedstrijd voor Van Ginkel denk ik, voor 45 minuten? Verder zou ik Fein laten spelen in plaats van Sangare en misschien Max eens 'n wedstrijdje rust gunnen. in JPSV liep ook een talentvolle LB toch?
 
Mooie wedstrijd voor Van Ginkel denk ik, voor 45 minuten? Verder zou ik Fein laten spelen in plaats van Sangare en misschien Max eens 'n wedstrijdje rust gunnen. in JPSV liep ook een talentvolle LB toch?
JPSV heeft gister gespeeld, 1-1 tegen NAC, geen idee of de speler waar jij op doelt gespeeld heeft.
 
Unnerstal-Dumfries-Baumgartl-Boscagli-Max-Fein-Rosario-Mauro jr-Ihattaren-Zahavi-Madueke (verwacht ik)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan