Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik moet zeggen dat ik dat niet zo scherp had. Vorig jaar wist ik uiteraard nog, met het hele record gedoe, maar ik had niet door dat onze reeks tegen Utrecht zo matig was de laatste 5 jaar.Slechts 1x winst in de laatste 5 jaar...
Bijzonder. In mijn beleving gaat Utrecht altijd voorover gebukt staan als PSV langskomt.Slechts 1x winst in de laatste 5 jaar...
Nee, je bent in de war met Heerenveen - ajax.Bijzonder. In mijn beleving gaat Utrecht altijd voorover gebukt staan als PSV langskomt.
Ik moet zeggen dat ik dat niet zo scherp had. Vorig jaar wist ik uiteraard nog, met het hele record gedoe, maar ik had niet door dat onze reeks tegen Utrecht zo matig was de laatste 5 jaar.
Winnen
Bijzonder. In mijn beleving gaat Utrecht altijd voorover gebukt staan als PSV langskomt.
PSV wint thuis wel altijd gemakkelijk van FC Utrecht. Uit is een ander verhaal.Bijzonder. In mijn beleving gaat Utrecht altijd voorover gebukt staan als PSV langskomt.
Of dat Isaksson werkelijk àlles uit de goal haalde. Legendary.Dat was nog in de tijd dat Bergwijn een groot talent en een leuke gast was.
Kortom: heeel lang geleden!
Mooie week, een hele goede ‘test’ (beladen woord) waar we nu staan. shacktar moeten we gewoon winnen, en daarna Utreg uit. Zin inIk moet zeggen dat ik dat niet zo scherp had. Vorig jaar wist ik uiteraard nog, met het hele record gedoe, maar ik had niet door dat onze reeks tegen Utrecht zo matig was de laatste 5 jaar.
De eerste van een reeks testen...achtereenvolgens (in de ED) Utrecht, Twente, (Heerenveen,) Feyenoord en AZ.Mooie week, een hele goede ‘test’ (beladen woord) waar we nu staan. shacktar moeten we gewoon winnen, en daarna Utreg uit. Zin in
Of dat Isaksson werkelijk àlles uit de goal haalde. Legendary.
Die is getergd tot op het bot door al dat gebash op het Forum. Nu hij geblesseerd is, zit hij wel 5 uur per dag op het Forum te kijken.0-3 3x Luuk![]()
Ik dacht dat Feyenoord de laatste wedstrijd voor kerst was?De eerste van een reeks testen...achtereenvolgens (in de ED) Utrecht, Twente, (Heerenveen,) Feyenoord en AZ.
Na 11 januari kunnen we wel redelijk concluderen hoe we er voor staan. Gaatje geslagen of schade opgelopen...
Utrecht geeft wel kansen weg. Ook tegen Nec. Aan ons dit af te straffenDit gaat een ongelooflijke kutpot worden. Winst zou een stuntje zijn gezien de omstandigheden. Schouten en Veerman zijn er of nog niet bij of moeten nog helemaal (wedstrijd)fit worden. Utrecht krijgt ook niet zoveel tegen en scoren eigenlijk altijd wel.
Of de wedstrijd van eindbaas Björn en zn oog.Of dat Isaksson werkelijk àlles uit de goal haalde. Legendary.
Was dat niet gewoon in Eindhoven?Of de wedstrijd van eindbaas Björn en zn oog.