FC Twente

Burgemeester Enschede sluit supportershome in stadion FC Twente

De burgemeester van Enschede, Onno van Veldhuizen, sluit het supportershome van VakP in de Grolsch Veste, het stadion van FC Twente. Tijdens de wedstrijd FC Twente-PSV werden daar donderdag drugs aangetroffen.
Van Veldhuizen zegt dat er sprake was van georganiseerde criminaliteit in het supportershome "waar stelselmatig in drugs is gehandeld", aldus de burgemeester. Van Veldhuizen noemt daarbij ook de namen van Satudarah en Saudarah. De motorclubs zouden een belangrijke rol hebben gespeeld in de handel.

:unsure:Criminaliteit en FC Twente ... :look: Het is onlosmakelijk met elkaar verbonden. :re: :fl: Rotten To The Bone :sick:
 
Laatst bewerkt:
Burgemeester Enschede sluit supportershome in stadion FC Twente

De burgemeester van Enschede, Onno van Veldhuizen, sluit het supportershome van VakP in de Grolsch Veste, het stadion van FC Twente. Tijdens de wedstrijd FC Twente-PSV werden daar donderdag drugs aangetroffen.
Van Veldhuizen zegt dat er sprake was van georganiseerde criminaliteit in het supportershome "waar stelselmatig in drugs is gehandeld", aldus de burgemeester. Van Veldhuizen noemt daarbij ook de namen van Satudarah en Saudarah. De motorclubs zouden een belangrijke rol hebben gespeeld in de handel.

:unsure:Criminaliteit en FC Twente ... :look: Het is onlosmakelijk met elkaar verbonden. :re: :fl: Rotten To The Bone :sick:

Waar is nu RTTB die uitlegt dat het alleen maar wat asprine en wat gras van veld was. Iedereen ziet het gewoon verkeerd.
 
Burgemeester Enschede sluit supportershome in stadion FC Twente

De burgemeester van Enschede, Onno van Veldhuizen, sluit het supportershome van VakP in de Grolsch Veste, het stadion van FC Twente. Tijdens de wedstrijd FC Twente-PSV werden daar donderdag drugs aangetroffen.
Van Veldhuizen zegt dat er sprake was van georganiseerde criminaliteit in het supportershome "waar stelselmatig in drugs is gehandeld", aldus de burgemeester. Van Veldhuizen noemt daarbij ook de namen van Satudarah en Saudarah. De motorclubs zouden een belangrijke rol hebben gespeeld in de handel.

:unsure:Criminaliteit en FC Twente ... :look: Het is onlosmakelijk met elkaar verbonden. :re: :fl: Rotten To The Bone :sick:

Volgens mij kun je in elk willekeurig suportershome (ook bij de amateurs) wel relatief gemakkelijk harddrugs regelen.
 
[h=1]Joop Munsterman kan er allemaal niet zo veel aan doen[/h] http://www.ad.nl/binnenland/joop-munsterman-kan-er-allemaal-niet-zo-veel-aan-doen~a0b580b1/

Joop Munsterman blikt in het boek ‘Rood Bloed’ terug op zijn voorzitterschap bij FC Twente. ‘Rood Bloed’, dat pas eind deze week officieel verschijnt, is een document vol zelfbeklag. De ex-voorzitter probeert vooral anderen de schuld te geven van het echec bij FC Twente.

'' Maar in maart 2015 is hij het helemaal zat: ,,Wat een slangenkuil. Ik kon er niet meer tegen. Ik was van het harmoniemodel, niet van het conflict.''
:ai: :lol: :puke: :sick: :fl: :bat:
 
[h=1]Joop Munsterman kan er allemaal niet zo veel aan doen[/h] http://www.ad.nl/binnenland/joop-munsterman-kan-er-allemaal-niet-zo-veel-aan-doen~a0b580b1/

Joop Munsterman blikt in het boek ‘Rood Bloed’ terug op zijn voorzitterschap bij FC Twente. ‘Rood Bloed’, dat pas eind deze week officieel verschijnt, is een document vol zelfbeklag. De ex-voorzitter probeert vooral anderen de schuld te geven van het echec bij FC Twente.

'' Maar in maart 2015 is hij het helemaal zat: ,,Wat een slangenkuil. Ik kon er niet meer tegen. Ik was van het harmoniemodel, niet van het conflict.''
:ai: :lol: :puke: :sick: :fl: :bat:

Joop Munsterman, de Trump van Twente.
 
[h=1]Joop Munsterman kan er allemaal niet zo veel aan doen[/h] http://www.ad.nl/binnenland/joop-munsterman-kan-er-allemaal-niet-zo-veel-aan-doen~a0b580b1/

Joop Munsterman blikt in het boek ‘Rood Bloed’ terug op zijn voorzitterschap bij FC Twente. ‘Rood Bloed’, dat pas eind deze week officieel verschijnt, is een document vol zelfbeklag. De ex-voorzitter probeert vooral anderen de schuld te geven van het echec bij FC Twente.

'' Maar in maart 2015 is hij het helemaal zat: ,,Wat een slangenkuil. Ik kon er niet meer tegen. Ik was van het harmoniemodel, niet van het conflict.''
:ai: :lol: :puke: :sick: :fl: :bat:

Deze zin is ook prachtig: "Mensen die hem kennen, weten dat Munsterman vooral van het harmoniemodel is zo lang je hem niet tegenspreekt".
 
Deze zin is ook prachtig: "Mensen die hem kennen, weten dat Munsterman vooral van het harmoniemodel is zo lang je hem niet tegenspreekt".

Is wel n perfecte uitvoering van het harmoniemodel, 1 sterke leider en geen tegensprekers. Soort van Noord-Korea maar dan met een hippie-sausje
 
Munsterman net ook op Nieuwsuur. Wat een gast zeg, of hij heeft een ongekend grote plaat voor zijn kop of hij is in en in rot van binnen.
 
Munsterman net ook op Nieuwsuur. Wat een gast zeg, of hij heeft een ongekend grote plaat voor zijn kop of hij is in en in rot van binnen.
:crazy:
Zeg maar gerust een hele houthandel. Een complete idioot. :p :crazy: :jes:
Rotten To The Bone :sick: :rat: :fl:
 
Laatst bewerkt:
Leest als een stripverhaal dit topic.. ;)

Terrecht overigens dat (drugs-) crimilateit en voetbal van elkaar worden gescheiden. Echt denk ik dat bij veel clubs het niet erg anders zal zijn. Zeker bij de clubs met veel aanhangers die het niet breed hebben, de oude "volksclubs" zegmaar. Enschede is zo'n voorbeeld, maar ook in Leeuwarden, Rotterdam, Tilburg, Volendam en Breda verwacht ik dat een rondvraag in het suppertershome aan wat kale personen uit de harde kern: "of iemand wat pilletjes of poeder kan regelen? " je gewoon kunt blijven zitten en wellicht een telefoonnummer of meer dan dat krijgt toegespeeld.

Of ben ik dan te pessimistisch?
 
Leest als een stripverhaal dit topic.. ;)

Terrecht overigens dat (drugs-) crimilateit en voetbal van elkaar worden gescheiden. Echt denk ik dat bij veel clubs het niet erg anders zal zijn. Zeker bij de clubs met veel aanhangers die het niet breed hebben, de oude "volksclubs" zegmaar. Enschede is zo'n voorbeeld, maar ook in Leeuwarden, Rotterdam, Tilburg, Volendam en Breda verwacht ik dat een rondvraag in het suppertershome aan wat kale personen uit de harde kern: "of iemand wat pilletjes of poeder kan regelen? " je gewoon kunt blijven zitten en wellicht een telefoonnummer of meer dan dat krijgt toegespeeld.

Of ben ik dan te pessimistisch?

Ze hoeven niet per se kaal te zijn, volgens mij. Verder zit je er qua beschikbaarheid niet ver naast denk ik. Overigens is coke niet handig als je het niet breed hebt, dus ik ga er van uit dat jij het hebt over amfetamine (speed)?
 
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...te-maken-.html

En dat is dan het bedankje van de club nadat juist Vak P altijd achter de club is blijven staan. Laatst al het doorgeven van gegevens van supporters aan de politie, wat ik ook een achterlijke actie van de club vond, en nu dit. Dan zit er een hoop slecht volk tussen, dat valt na die inval niet te ontkennen maar zoiets heb je bij iedere club zoals hierboven al wordt vermeld. Ik ben wel eens benieuwd hoeveel mensen van Vak P ook daadwerkelijk iets met deze hele situatie te maken hebben. Als ik kijk naar mijn vak of Oost, daar zitten ook gasten tussen die niet helemaal 'zuiver' zijn. Maar ook genoeg die gewoon komen voor een biertje en voetbal, die worden dan tevens gestraft voor de daden van een ander. Het wordt tijd dat clubs zich wat vaker op persoonlijk vlak gaan richten in plaats van meteen maar de hele groep schuldig te stellen. Een kleine groep verpest het voor iedereen, iets wat natuurlijk niet alleen binnen het voetbal gebeurt.

Voor de liefhebbers hier de volledige brief in plaats van de geknipte versie:

http://www.twentefans.nl/nieuws/2598...an-vak-p-.html

Ben trouwens wel benieuwd of de politie, burgemeester of andere betrokkenen ooit zo mans worden dat ze toegeven dat dit een hele domme actie met onnodige risico's was.
 
Laatst bewerkt:
Joop Munsterman zit bij de tafel van Kees.

Die man gelooft nog steeds in zijn eigen leugens. Ongelooflijk. Rijp voor een inrichting. :p :crazy:

Rotten To The Bone :sick: :rat: :fl:
 
En het rommelt nog immer rond vak-P

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...gebruikt-bij-plaatsen-verborgen-camera-s.html

Nah, schandalig natuurlijk dat de directie van Twente hieraan heeft meegeholpen, het was immers maar een gerechtelijk bevel. En waarom zijn ze niet gewaarschuwd door de directie, dan hadden ze een tijdje de handel stil kunnen leggen. Schandalig dat het bestuur liever criminele activieteiten stopt dan dat het de criminele fans beschermt!! Ze hielden Joop immers ook lang uit de wind :shifty:
 
Kan vast in de kantine aan de slag. Of als runner voor Vak-P.
laat ze maar degraderen en kapotgaan, setje fradeurs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan