FC Twente

Is er al door een mod gecheckt of RTTB zijn wachtwoord op heeft gevragen ?
Hij heeft niet gemaild, dan had ik dat mailtje ontvangen op mijn telefoontje.
Ik zal eens kijken of hij überhaupt nog langs is geweest...

Edit: Volgens het systeem niet meer online geweest sinds 1 februari 2015. 19:11 uur.
 
Zolang PSV de gemeente zal blijven betalen levert de deal de inwoners juist geld op.

Dit staat compleet in een andere contrast als de schuld bij Twente(80 miljoen) en de aangebrachte sportieve schade die men de laatste jaren de eredivisie heeft toegebracht.
Voor dit laatste moet deze club juist gestraft worden en dit doet men nu af met een geldboete, frauderen en hierdoor onterecht sportief succes halen kan dus met een geldboete van €181.000 en wat puntenaftrek gedaan worden, en maar blijven janken. Ik mag lijden dat deze ploeg ongelooflijk op zijn kloten gaat krijgen en sportief gezien onderin de ED belandt.
Als Twente nu een echte vent is gaan ze ook degene die dit veroorzaakt hebben nu aanklagen.
 
Laatst bewerkt:
Dit staat compleet in een andere contrast als de schuld bij Twente(80 miljoen) en de aangebrachte sportieve schade die men de laatste jaren de eredivisie heeft toegebracht.
Voor dit laatste moet deze club juist gestraft worden en dit doet men nu af met een geldboete, frauderen en hierdoor onterecht sportief succes halen kan dus met een geldboete van €81.000 en wat puntenaftrek gedaan worden, en maar blijven janken. Ik mag lijden dat deze ploeg ongelooflijk op zijn kloten gaat krijgen en sportief gezien onderin de ED belandt.
Als Twente nu een echte vent is gaan ze ook degene die dit veroorzaakt hebben nu aanklagen.
Twente is vooral slachtoffer. Normaalgesproken zou men inderdaad hebben aangeklaagd, maar ja, Joop is Gott, dus die vallen ze alleen af als ze er zelf beter van worden. 's Avonds gaat er dan weer een telefoontje naar Joop, met uitgebreide excuses.
 
Nu gaat de Graafschap waarschijnlijk weer in hoger beroep...
Ik dacht dat ik in een bananenrepubliek woonde, maar daar in het altijd zonnige Nederland waar de bananen bij de Aldi in de schappen liggen, is het nog een tandje erger.
 
Nu gaat de Graafschap waarschijnlijk weer in hoger beroep...
Ik dacht dat ik in een bananenrepubliek woonde, maar daar in het altijd zonnige Nederland waar de bananen bij de Aldi in de schappen liggen, is het nog een tandje erger.

:unsure: De Graafschap kan niet in hoger beroep gaan. :rolleyes:
 
Uiteindelijk zijn degene die de fraude hebben gepleegd degene die er het minst hard voor gestraft worden, denk daar ook is over na.

Ik zie dit nu een beetje hetzelfde als onze situatie met de gemeente waarin ook iedereen zich tegen ons keerde omdat ze maar afgingen op wat er in de media geroepen werd, ik vind dat het nu een beetje hetzelfde gaat. En aangezien ik me toen ook kapot ergerde aan dat volk wat maar wat liep te roepen om ons af te kunnen zeiken zou ik nu graag ook eens het hele verhaal willen weten van beide partijen en dan niet van een voetbalzone of Televaag.
 
Hij heeft niet gemaild, dan had ik dat mailtje ontvangen op mijn telefoontje.
Ik zal eens kijken of hij überhaupt nog langs is geweest...

Edit: Volgens het systeem niet meer online geweest sinds 1 februari 2015. 19:11 uur.
Ik lees hier nog steeds mee hoor! ;)

...en MN223, bedankt voor de nuance.
 
Geld stoppen in een bodemloze put. FC Twente krijgt het zwaar in de eredivisie. Het is nog zeer de vraag of ze nog jaren in de eredivisie spelen.

Doelde meer op het overschot aan 'energie' sponsoren.
Bij Twente vraag ik mij 2 dingen af, krijgen ze de boel op orde oor het volgende meetmoment (weer in de zwaarste cat. zou ook einde betekenen dacht ik) en spelen ze na dit seizoen nog E.D.
 
Terug
Bovenaan Onderaan