FC Twente - PSV | Zaterdag 3 augustus | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Guti speelt slecht zeg.

Begin met terugwerkende kracht enig begrip te krijgen voor het feit dat ie er vorig jaar zo vaak naast stond.

Onzin. Nauwelijks wedstrijden gespeeld en ook weer laat aangesloten bij de voorbereiding. Ik geef hem voorlopig het voordeel van de twijfel totdat dit team ingespeeld raakt. In zijn eentje kan hij het gebrek aan kwaliteit om hem heen ook niet in 1 keer oplossen. Je weet ook niet wat Bommel van hem vraagt.
En dan deze vreemde wissel van van Bommel. Het is toch 1-1?????
 
Die Fransman zal gaan backen en Sadilek gewoon op z'n eigen positie? Voor de niet zo geweldig spelende Guti.
 
Onzin. Nauwelijks wedstrijden gespeeld en ook weer laat aangesloten bij de voorbereiding. Ik geef hem voorlopig het voordeel van de twijfel totdat dit team ingespeeld raakt. In zijn eentje kan hij het gebrek aan kwaliteit om hem heen ook niet in 1 keer oplossen. Je weet ook niet wat Bommel van hem vraagt.
En dan deze vreemde wissel van van Bommel. Het is toch 1-1?????

Boscagli gaat linksback spelen en Sadilek naar het middenveld. Aboukhlal is de enige aanvallende speler op de bank en nog een buitenspeler erbij haalt ook niet veel uit denk ik.

Van iemand als Guti verwacht ik dat 'ie er onderhand een keer staat. Dat staat 'ie niet. Vind 'm vies tegenvallen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan