FC Twente - PSV | Zaterdag 25 november | Eindstand 0-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik moet toch ff terugkomen op mijn 'internationals waren niet goed' opmerking.
Schouten eerste helft voldoende, in de tweede helft minder.
Veerman begon met de bult, maar herstelde zich prima.
Teze degelijk, maar liet voor de interlandperiode meer zien.

Dus het was misschien toch zo slecht niet...
 
Wat een gigantische domme overtreding. Die had zijn tweede gele kaart zeker weten gehad als het 20 minuten eerder was gebeurt. Zo dom. Echt alle geluk van de wereld dat de wedstrijd klaar was en zo dacht Lindhout ook.

Verder een hele lekkere lekkere overwinning. Uit bij Twente winnen lukt heel weinig clubs. We gaan het trouwens nog wel zwaar krijgen tegen ze in de beker, echt wel een goede ploeg. Maar dat was voor latere zorg.

Lekker met 7 punten voorsprong richting de Kuip. Laat maar komen, heb zin in volgende week.
Ik heb vooral eerst zin in woensdag. Mocht je die winnen en Arsenal wint, ben je gewoon door in de CL! En dan is wedstrijd tegen Arsenal gewoon een formaliteit.
 
Ik heb vooral eerst zin in woensdag. Mocht je die winnen en Arsenal wint, ben je gewoon door in de CL! En dan is wedstrijd tegen Arsenal gewoon een formaliteit.

Zeker zeker. Focus gaat natuurlijk eerst op Sevilla. Pff ook belangrijk. Zelf winnen en Arsenal wint en je bent door.
 
Hele sterke pot. Niet spectaculair maar dat hoeft juist niet in deze wedstrijden. Eerste 15 minuten waren cruciaal door zo sterk voor de dag te komen, het plan van Twente pakte toen al slecht uit. De rode kaart was ook afgedwongen door het druk zetten.

Daarna slim uitgespeeld. Dit is echt het beste PSV dat ik heb gezien de afgelopen 15 jaar. De Hiddink-era overtreffen vraagt nog wat anders.
 
Wat een gigantische domme overtreding. Die had zijn tweede gele kaart zeker weten gehad als het 20 minuten eerder was gebeurt. Zo dom. Echt alle geluk van de wereld dat de wedstrijd klaar was en zo dacht Lindhout ook.
Ik denk dat Baka het luxeprobleem van Bosz wilde oplossen. 😉
 
Laatst bewerkt:
Hele sterke pot. Niet spectaculair maar dat hoeft juist niet in deze wedstrijden. Eerste 15 minuten waren cruciaal door zo sterk voor de dag te komen, het plan van Twente pakte toen al slecht uit. De rode kaart was ook afgedwongen door het druk zetten.

Daarna slim uitgespeeld. Dit is echt het beste PSV dat ik heb gezien de afgelopen 15 jaar. De Hiddink-era overtreffen vraagt nog wat anders.
Gevoelsmatig zitten we daar ongeveer 1 Alex vandaan
 
Dit wordt onze eerste verliespartij. Twente verslaan in Enschede is schier onmogelijk. Maakt niet uit hoe goed je bent.
Wakker geworden uit je nachtmerrie? :geek:

F_zn3-BX0AARLB0
 
Niets kunnen zien, ook nog geen samenvatting. Hier alles zojuist nagelezen, wat een (on)zin slaken jullie uit. Hoe dan ook, ik ben volledig op de hoogte, dank daarvoor. Alhoewel ik nog steeds niet gerust een wedstrijd in ga, ben ik blij verrast dat het ook nu weer goed gegaan is. Forza PSV!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan