FC Twente - PSV | Zaterdag 2 april | Eindstand 3-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Je mist al 2 basisspelers. Die Mwene ligt er overigens nog 2 a 3 weken eruit. En je krijgt er nog 4 twijfelgevallen erbij ook. Gebeurt alleen bij PSV. Niet te geloven, en belachelijk dat dit al jaren speelt bij PSV. Ik ben geen fan van Schmidt, maar ik heb wel met medelijde met die man dat die al 2 jaar alleen maar problemen kent met blessures van belangrijke spelers. Nu helemaal in een fase waar de prijzen worden uitgedeeld.

Nou top. Sta je dan met een B-elftal straks tegen Twente die absoluut gewonnen moet worden. Hopelijk kunnen Guti en Sangare wel spelen en kan je eventueel Veerman op de plek van Gakpo zetten.
 
De team?

Drommel
Mauro - Teze/Ramalho* - Boscagli - Max
Veerman - Götze
Doan
Madueke - Zahavi - Bruma

* hopelijk eentje fit
En als Sangaré, Guti en Gakpo niet mee kunnen doen. Anders zitten in ieder geval Madueke en Bruma op de wip.
Oof met Veerman, Gotze en Doan loop je wel redelijk het risico dat je compleet overlopen wordt. Hoewel Doan nog wel wat vuile meters maakt, maar het is toch niet echt zijn kracht om alle gaatjes dicht te lopen.
 
Je mist al 2 basisspelers. Die Mwene ligt er overigens nog 2 a 3 weken eruit. En je krijgt er nog 4 twijfelgevallen erbij ook. Gebeurt alleen bij PSV. Niet te geloven, en belachelijk dat dit al jaren speelt bij PSV. Ik ben geen fan van Schmidt, maar ik heb wel met medelijde met die man dat die al 2 jaar alleen maar problemen kent met blessures van belangrijke spelers. Nu helemaal in een fase waar de prijzen worden uitgedeeld.

Nou top. Sta je dan met een B-elftal straks tegen Twente die absoluut gewonnen moet worden. Hopelijk kunnen Guti en Sangare wel spelen en kan je eventueel Veerman op de plek van Gakpo zetten.
Ik kan me niet herinneren dat het voorgaande seizoenen zo'n probleem was? Buiten de reguliere blessures die er nou eenmaal zijn kan ik me niks extreems herinneren. Maar dit jaar is het all over the place. De een is niet beter of de volgende gaat de lappenmand in. Ik hoop stiekem dat dat met het vertrek van Schmidt wel ophoudt. Want hij is de verandering ten opzichte van voorgaande seizoenen en in mijn hoofd daarmee de oorzaak.
 
Oof met Veerman, Gotze en Doan loop je wel redelijk het risico dat je compleet overlopen wordt. Hoewel Doan nog wel wat vuile meters maakt, maar het is toch niet echt zijn kracht om alle gaatjes dicht te lopen.
Ik weet even niet welke middenvelder er nog over is? Van Ginkel is natuurlijk ook een optie.
 
De interland breaks zijn altijd in het nadeel van de ploegen in een flow en in het voordeel van de ploegen die het minder deden. Maar wat voor ons geldt, geldt ook voor Ajax: ook daar moesten stuk of 9 basis spelers weg voor de interlands waarvan sommigen ook lange vluchten moeten maken.
 
Het zou wel fijn zijn om je sterkste elf een keer te kunnen opstellen, hoe vaak hebben we dat gehad dit seizoen???
 
De interland breaks zijn altijd in het nadeel van de ploegen in een flow en in het voordeel van de ploegen die het minder deden. Maar wat voor ons geldt, geldt ook voor Ajax: ook daar moesten stuk of 9 basis spelers weg voor de interlands waarvan sommigen ook lange vluchten moeten maken.
Inderdaad kwam deze onderbreking ons slecht uit.
De enige remedie is het besef te laten doordringen dat er morgen een laatste flow van zo'n week of zes moet beginnen - de vorige kwam ook terwijl er geblesseerden waren - en dat we dan dit seizoen toch minstens eén van de drie nog mogelijke prijzen gaan pakken. Nog steeds drie kansen in april, dat is jaren geleden. :)
Waarbij , nogmaals gezegd, Groningen ons een handje kan helpen.
En wij daarna met de volle 100 procent focus het uitermate moeilijke duel tegen het thuis sterke Twente gaan winnen.
Hetgeen mogelijk is al zullen Unnerstal, Brenet en Sadilek zich willen laten gelden.
Voor de afloop van dit seizoen geldt dan ook ; It's now or never.
Forza PSV.
 
Zo na de uiterst vervelende interlandbreak waar we weer niet goed vanaf komen, dan toch eindelijk weer lekker een psv avond! Zo veel leuker dan oranje!
Nou oranje op een toernooi is voor mij het ultieme in voetbal.

Lees nu paar opmerkingen over dat alleen PSV dit overkomt, maar in Amsterdam hebben ze exact hetzelfde....

Volle bak erop klappen vanavond, dit zou wel eens een hele belangrijke wedstrijd kunnen worden. In principe hoeven we nog maar 13x te winnen achter elkaar dit seizoen en het seizoen is geslaagd.
 
Nou oranje op een toernooi is voor mij het ultieme in voetbal.

Lees nu paar opmerkingen over dat alleen PSV dit overkomt, maar in Amsterdam hebben ze exact hetzelfde....

Volle bak erop klappen vanavond, dit zou wel eens een hele belangrijke wedstrijd kunnen worden. In principe hoeven we nog maar 13x te winnen achter elkaar dit seizoen en het seizoen is geslaagd.
Ik heb niet gezegd dat alleen psv dit overkomt. Ik zeg dat het psv elke keer overkomt en dan niet de minste spelers.
Oranje op een toernooi is leuk, maar komt nog niet in de buurt van psv. Daar komt bij dat bij oranje op een toernooi vaak een bbq aan vast zit. Dat is nu een frietje met een ouwe frikandel
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan