FC Emmen

Toch vreemd dat gokken wel mag. Lijkt me een stuk schadelijker. Zo’n beetje de hele wereld boven de x jaar doet sex, dus dat is maar een rare regel.
Idd, knvb heeft zo een eigen kijk op ethiek blijkbaar.
ING al jaren verwelkomen als grote sponsor, terwijl die niet zon moeite hebben te investeren in bijvoorbeeld de wapenindustrie.
En sexspeeltjes zijn dan wél schadelijk... :rolleyes:
 
Tegen emmen durft KNVB wel, die hebben geen geld om te procederen, als feyenoord hier mee kwam dan zouden ze niks zeggen
 
Feyenoord heeft weer andere problemen met hun sponsor he... Of nou ja, niet echt een probleem. Want iedereen vindt de constructie die bij Feyenoord plaatsvindt blijkbaar geen probleem. Ik heb eerlijk gezegd meer morele bezwaren tegen de shirtsponsor van Feyenoord dan die van Emmen, mocht EasyToys hun sponsor worden.

Black Bags Matter

WhatsApp Image 2020-09-12 at 22.22.36.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Feyenoord heeft weer andere problemen met hun sponsor he... Of nou ja, niet echt een probleem. Want iedereen vindt de constructie die bij Feyenoord plaatsvindt blijkbaar geen probleem. Ik heb eerlijk gezegd meer morele bezwaren tegen de shirtsponsor van Feyenoord dan die van Emmen, mocht EasyToys hun sponsor zou worden.

Black Bags Matter

Bekijk bijlage 2295
Zo dan. Dat is een bijzonder (schandelijk) verhaal. Ik ben blij dat ik niet meespeel en verwacht dat mijn centjes naar een goed doel gaan.
 
Anderzijds kan ik mij best voorstellen dat er ouders zijn die niet willen dat hun jonge kind een voetbalshirt met een dergelijke sponsor willen hebben.
Ja dat is ook geen fijn idee. Maar je kunt ook met een afkorting aan komen of er voor kiezen om bij de kindershirts geen sponsor neer te zetten
 
Ik heb die Easytoys reclames bij andere clubs op borden in het stadion gezien. Dat kan wel, maar als die naam op een shirt komt... oi oi oi... dan is het vak van de dam :rolleyes:
 
Volgens mij wilden ze bij de kindershirts een goed doel neerzetten.

EasyToys zelf vindt het allemaal prima natuurlijk. Hoeven ze die 5 ton noet te betalen, en ze hebben shitload aan publiciteit.
Als ze toch op het shirt van Emmen komen, zonder op het kindershit te staan dan hebben ze nog meer publiciteit dan op geen enkel shirt een printje te hebben.
 
Het is toch allemaal niet zo moeilijk. Laat die club gewoon gesponsord worden. Het is verdomme 2020, geen 1950. Zoek dan een leuke oplossing voor die kindershirtjes, een custom tekst. Of een andere sponsor.

Bekrompen volk daar bij die KNVB
 
Het is toch allemaal niet zo moeilijk. Laat die club gewoon gesponsord worden. Het is verdomme 2020, geen 1950. Zoek dan een leuke oplossing voor die kindershirtjes, een custom tekst. Of een andere sponsor.

Bekrompen volk daar bij die KNVB
En hypocriet met het oog op de bedrijven waar zij zaken meedoet.
 
FC Emmen mag geen shirtreclame van Easy Toys.

Vanwege de interpretatie door de KNVB

(Artikel 3, lid 3) uit het Sponsoringreglement Betaald Voetbal
3. De uit hoofde van sponsoring door de club te leveren of te ontvangen tegenprestatie mag niet in strijd zijn met enige wet, de openbare orde of de goede zeden of met de Nederlandse Reclame Code, dan wel met de goede smaak of het fatsoen en evenmin met de statuten en reglementen van de KNVB of met besluiten van het bestuur betaald voetbal.

Heeft de KNVB eens naar de eigen sponsor gekeken m.b.t. de goede zeden, de goede smaak of het fatsoen?

1600860694991.jpeg
1600860714424.jpeg
1600860740921.jpeg

Iets met crimineel geld, zwart geld, witwassen? :sneaky: :oops: :sick: :braak:


Het komt wel tot uitdrukking in de shirt-kleuren. :cautious: ;)
 
FC Emmen mag geen shirtreclame van Easy Toys.

Vanwege de interpretatie door de KNVB

(Artikel 3, lid 3) uit het Sponsoringreglement Betaald Voetbal
3. De uit hoofde van sponsoring door de club te leveren of te ontvangen tegenprestatie mag niet in strijd zijn met enige wet, de openbare orde of de goede zeden of met de Nederlandse Reclame Code, dan wel met de goede smaak of het fatsoen en evenmin met de statuten en reglementen van de KNVB of met besluiten van het bestuur betaald voetbal.

Heeft de KNVB eens naar de eigen sponsor gekeken m.b.t. de goede zeden, de goede smaak of het fatsoen?

Bekijk bijlage 2342
Bekijk bijlage 2343
Bekijk bijlage 2344

Iets met crimineel geld, zwart geld, witwassen? :sneaky: :oops: :sick: :braak:


Het komt wel tot uitdrukking in de shirt-kleuren. :cautious: ;)

En op zn zachtst gezegd dubieuze investeringen, zie verder hier hoe slecht ING scoort op verschillende vlakken.
En dan over de praktijken van shirtleverancier nike nog maar te zwijgen.

Als Easy Toys met een flink bedrag bij de KNVB zou verschijnen, verdwijnt de weerstand ineens als sneeuw voor de zon.
Kudtorganisatie. Maar schijnt de norm te zijn in de (voetbal)wereld.
 
En op zn zachtst gezegd dubieuze investeringen, zie verder hier hoe slecht ING scoort op verschillende vlakken.
En dan over de praktijken van shirtleverancier nike nog maar te zwijgen.

Als Easy Toys met een flink bedrag bij de KNVB zou verschijnen, verdwijnt de weerstand ineens als sneeuw voor de zon.
Kudtorganisatie. Maar schijnt de norm te zijn in de (voetbal)wereld.

Eerlijk is eerlijk, Easy Toys is ook een kutorganisatie.
 
Ik ben er ook niet zo rouwig om, ben daar wel eens op het hoofdkantoor geweest, die baas daar is echt een lul.
 
Terug
Bovenaan Onderaan