DrJ Routinier 23 nov 2023 #41 Mentos zei: Alleen als jij overstapt naar de PvdD. Klik om te vergroten... Ik denk dat ze het met veel standpunten niet eend is.
Mentos zei: Alleen als jij overstapt naar de PvdD. Klik om te vergroten... Ik denk dat ze het met veel standpunten niet eend is.
K Kira International 23 nov 2023 #42 Mikasa zei: Ik heb trouwens voor het eerst op PVDA/GL gestemd. En voordat er bijdehandjes zijn, ook niet eerder op een van de afzonderlijke partijen. Wel een bijzondere exit poll hier. Klik om te vergroten... Ik vond hem eigenlijk best verwacht. Vind het forum wat linkser dan de samenleving. Ik was meer verbaasd geweest als de VVD hier opeens op nummer 1 stond haha
Mikasa zei: Ik heb trouwens voor het eerst op PVDA/GL gestemd. En voordat er bijdehandjes zijn, ook niet eerder op een van de afzonderlijke partijen. Wel een bijzondere exit poll hier. Klik om te vergroten... Ik vond hem eigenlijk best verwacht. Vind het forum wat linkser dan de samenleving. Ik was meer verbaasd geweest als de VVD hier opeens op nummer 1 stond haha