Men moet gewoon een tafel neerzetten, Derksen aan een kant en Perez aan andere kant, 1 cameraman en klaar. Je kan alle voetbalprogramma's opdoeken en je hebt 500% kwaliteit & entertainment :) Mediapark is om de hoek hier moet ze echt ff een keer dit voordragen
 
Voor wie is dit nog een dilemma?

De titel slaat natuurlijk nergens op. Door één of andere redactielid uitgekozen om clicks te genereren. Maar wel heel interessant wat er tafel is gekomen. Perez heeft er eigenlijk dezelfde kijk op als ik. Extreem voetbaltalent is enorm zeldzaam en niet aan te leren. Hard werken wel. En andere interessant punt is dat Mo in gesprekken met Hans heeft laten weten moeilijk met teleurstellingen om te kunnen gaan. Dat verklaart ook wel hoe erg hij in de put is geraakt van verlies vader. Maar ook hoe hij is omgegaan met de statusdowngrade bij PSV.
 
De titel slaat natuurlijk nergens op. Door één of andere redactielid uitgekozen om clicks te genereren. Maar wel heel interessant wat er tafel is gekomen. Perez heeft er eigenlijk dezelfde kijk op als ik. Extreem voetbaltalent is enorm zeldzaam en niet aan te leren. Hard werken wel. En andere interessant punt is dat Mo in gesprekken met Hans heeft laten weten moeilijk met teleurstellingen om te kunnen gaan. Dat verklaart ook wel hoe erg hij in de put is geraakt van verlies vader. Maar ook hoe hij is omgegaan met de statusdowngrade bij PSV.
Helemaal mee eens, hoor. Alleen moet je in de harde wereld van de topsport wél met teleurstellingen kunnen omgaan, anders val je gewoon af. Ik hoop dat Mo dit inderdaad kan aanleren, maar het kan ook een karaktereigenschap zijn die zo hardnekkig is dat dit maar tot op zekere hoogte mogelijk is. Ik hoop dat het 'm lukt, want dan is hij natuurlijk een parel voor de voetbalsport en (hopelijk) ook voor onze club).

Wat ik eigenlijk bedoel is dat de keuze tussen die twee op dit moment niet moelijk is. Het is aan Mo om ervoor te zorgen dat het dit wel wordt.
 
Helemaal mee eens, hoor. Alleen moet je in de harde wereld van de topsport wél met teleurstellingen kunnen omgaan, anders val je gewoon af. Ik hoop dat Mo dit inderdaad kan aanleren, maar het kan ook een karaktereigenschap zijn die zo hardnekkig is dat dit maar tot op zekere hoogte mogelijk is. Ik hoop dat het 'm lukt, want dan is hij natuurlijk een parel voor de voetbalsport en (hopelijk) ook voor onze club).

Wat ik eigenlijk bedoel is dat de keuze tussen die twee op dit moment niet moelijk is. Het is aan Mo om ervoor te zorgen dat het dit wel wordt.
Er is geen keuze tussen die twee. Zoals Perez zei: point of no return is voorbij. Dus dat is niet meer de stelling.

Voor wat betreft het omgaan met teleurstellingen. Ik denk dat het zijn grootste uitdaging zal zijn in zijn loopbaan. Hoe hij hiermee om zal gaan zal bepalen of hij een glansrijke carrière tegemoet gaat of in de vergetelheid raakt. Want laten we eerlijk zijn, het zal niet aan zijn voetbalkwaliteiten liggen. Die zijn exceptioneel en in potentie de beste in Nederland.
 
Er is geen keuze tussen die twee. Zoals Perez zei: point of no return is voorbij. Dus dat is niet meer de stelling.

Voor wat betreft het omgaan met teleurstellingen. Ik denk dat het zijn grootste uitdaging zal zijn in zijn loopbaan. Hoe hij hiermee om zal gaan zal bepalen of hij een glansrijke carrière tegemoet gaat of in de vergetelheid raakt. Want laten we eerlijk zijn, het zal niet aan zijn voetbalkwaliteiten liggen. Die zijn exceptioneel en in potentie de beste in Nederland.
Tegen beter weten in hoop ik nog altijd dat hij toch nog blijft.
 
Zinnige dingen zeggen ze:
Vorig jaar was Schmidt erg eigenwijs en wilde zijn systeem maar niet aanpassen: check!
Was er echt niemand die na een halfjaar tegen Schmidt kon zeggen, dit systeem gaat hem niet worden?: check!
Hij wisselde de hele tijd spelers in de 70e minuut: Check!
Als je Malen de hele tijd blijft wisselen, dan heb je helemaal geen diepgang meer: Check!
En dan met Rosario en Sangare blijven spelen: Check!
Rosario en Sangare was gewoon een pot nat: check!
Ihattaren kan dingen in het spel die bijna niemand anders kan: Check!
Hij past niet in dit systeem: Check!
En dat laatste had men al tegen Mo moeten zeggen en niet eerst …. ik blijf het allemaal niet herhalen.
Check check en dubbel check. Perez mag blijven analyseren!
En het dilemma is een verkeerd dilemma: Mo moet niet op de plek van Madueke maar op de plek van Götze. Bovendien heeft elke speler zijn eigen dynamiek. Robin van Persie had ook niet de dynamiek van Robben…. Maakt hem dan een slechte speler? Wat een onzinnige vergelijkingen allemaal.
Helemaal eens. En toevallig heb ik dit ook geluisterd. Correcte weergave en goede analyse van de heren.
 
Ik hoor dat er een functie vrijkomt in de kantine op De Herdgang. Misschien leuk om daar ook wat meer halal-hapjes te introduceren?
Ik houd wel van de Marokkaanse keuken. :D
Moet er wel weer publiek toegelaten worden op De Herdgang anders eet hij alles zelf op en is het afgetrainde
lichaam snel weer verdwenen. :cautious:
 
Maar goed dat Helene haar feitjes paraat heeft, want blijkbaar wordt Johan seniel en heeft Kieft zijn geheugen weggesnoven. Pfffff
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan