Penalty

Internationale Legende
Eens, voetbal stond al bijzonder laag in m'n achting, maar nu al helemaal. Het is te zot voor woorden dat dit toernooi doorgaat en dat voetballers hun schouders ophalen. Boycotten is het enige juiste antwoord.

Youp van 't Hek heeft het wat mij betreft allemaal prima verwoord: https://www.nrc.nl/nieuws/2021/02/26/strafschopgebied-a4033482
Het is ook te zot voor woorden dat Qatar al jaren geleden door de FIFA aangewezen is om het WK te organiseren en er nu pas mensen wakker worden. De corrupte FIFA en alle voetbalbonden hebben een meer dan kwalijke rol. :braak: Het WK had al verboden moeten worden voor er stadions gebouwd werden in de woestijn.:rolleyes:

De Bouterbaas

Grappigste forummer 2020
Het is ook te zot voor woorden dat Qatar al jaren geleden door de FIFA aangewezen is om het WK te organiseren en er nu pas mensen wakker worden. De corrupte FIFA en alle voetbalbonden hebben een meer dan kwalijke rol. :braak: Het WK had al verboden moeten worden voor er stadions gebouwd werden in de woestijn.:rolleyes:

Vlek op vlek.

Conclusie: de meeste voetballers zijn hypocriet en lukken vooral in hun eigen straatje. Ik stel voor dat we vooral ook geen aandacht meer schenken aan hun verontwaardiging over racisme en hun acties daaromtrent zolang de heren menen dat niet voetballen in Qatar niet de oplossing is. Sukkeltjes

Der Jaufe

Internationale Legende
Zal allemaal best, maar 6500 (2 x 9/11, maar goed, het zijn maar kleurlingen...) doden negeren omdat de heren daar zonodig moeten spelen is overduidelijk ban een andere categorie. Wat andere sporten doen interesseert me nu niet.

Te makkelijk dit, natuurlijk zijn daar ook misstanden nu of geweest, maar 6500 doden op je naam voor een paar 'stadions' is gewoon pure genocide,
Bedoelding was niet om de problemen in Qatar te bagetaliseren, maar aan te geven dat er meer aan de hand is.

Overigens zou je voor de gein eens moeten kijken hoeveel mensen er uit hun huis verdreven zijn voor bv OS China of WK Brazilië. En natuurlijk is er geen verdeelsleutel om dat af te wegen tegen de doden of te zeggen dat het een of de ander erger is.

Quagmire

Aanvoerder
Zie ik Dirkie Kuyt op ziggo, kan iemand hem ff vertellen dat je botoxbehandelingen moet herhalen, dus niet een keer doen en denken dat je dan for ever goed zit. Je ziet nu al dat die al poosje niet geweest is want het is niet meer zo strak als in het begin.

Scenario 1: Hij heeft ingezien dat het tooo much was en bouwt zo af
Scenario 2: Iemand heeft de foldertjes niet goed gelezen..

Bovenaan Onderaan