Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
"Inside Esmir". Tsja. Het is een interessante woordkeuze.Welkom Esmir!
Wel nog een jong ventje.
Idd prima, nu nog een CV en back. Dromen magIig een mooi snelle deal.
En Walter verlengen.Idd prima, nu nog een CV en back. Dromen mag
Een back is overbodig zeker nu Dest er weer aankomt. Mauro, Dams, Dest, Karsdorp, Oppegard is echt meer dan genoeg dan zouden er eerst weg moeten. Een CV als Boscagli vertrekt zou wel lekker zijn.Idd prima, nu nog een CV en back. Dromen mag
Genoeg namen, gebrek aan kwaliteit, zeker als Dest deze zomer vertrekt.Een back is overbodig zeker nu Dest er weer aankomt. Mauro, Dams, Dest, Karsdorp, Oppegard is echt meer dan genoeg dan zouden er eerst weg moeten. Een CV als Boscagli vertrekt zou wel lekker zijn.
Waarom zou Dest deze zomer vertrekken? Is net gekocht en denk dat geen enkele club hem ineens voor een groot bedrag gaat kopen komende zomer als hij net terug is van een blessure.Genoeg namen, gebrek aan kwaliteit, zeker als Dest deze zomer vertrekt.
Lijkt me inderdaad zeer onwaarschijnlijk dat Dest dit jaar verkast.Waarom zou Dest deze zomer vertrekken? Is net gekocht en denk dat geen enkele club hem ineens voor een groot bedrag gaat kopen komende zomer als hij net terug is van een blessure.
Ik hoop het. Maar als hij inn Feb terug is en een paar keer goed speelt in de CL kan het zo maar zijn dat er een bod komt. Het is in ieder geval volstrekt duidelijk dat Dest hier is om een transfer hogerop te bewerkstelligenWaarom zou Dest deze zomer vertrekken? Is net gekocht en denk dat geen enkele club hem ineens voor een groot bedrag gaat kopen komende zomer als hij net terug is van een blessure.
Dat laatste lijkt mij logisch, maar dat gaat echt niet komende zomer gebeuren. Sterker nog, dan gaat PSV hem gewoon aan zijn contract houden, of daar moet een of andere ontsnappingsclausule in zitten. Echter denk ik niet dat er interessante clubs komen na een paar goede potjes, als hij al tot een goede vorm komt in het restant van het seizoen.Ik hoop het. Maar als hij inn Feb terug is en een paar keer goed speelt in de CL kan het zo maar zijn dat er een bod komt. Het is in ieder geval volstrekt duidelijk dat Dest hier is om een transfer hogerop te bewerkstelligen
Het moet er nog wel uit komen. Freddy Adu voor VS en vele andere grote talenten van allerlei nationale ploegen hebben het niet gehaald.In Bosnië wordt hij gezien als een heel groot talent. Of dat iets zegt weet ik niet maar ik denk dat hij i.i.g. getalenteerd is want anders speel je op die leeftijd niet bij de nationale ploeg. Opgegroeid in de VS, betekent i.i.g. dat zijn sport mentaliteit en ambities van een hoog niveau zijn. Verder is het financieel gezien een koopje. Ook is het voor de commercie goed dat we “Amerikaanse” spelers halen. Ik hoop dat Stewart hiermee goede contacten legt met de VS en onze merchandising aldaar een boost kan geven. De markt daar is enorm groot en de potentie erg hoog. Een paar succesverhalen bij PSV en je krijgt misschien een grote naam in de VS.
Kijkend naar dit totaal aan elementen vind ik dit goed gezien van Stewart. Een jonge speler dat wel. Moet wel de tijd krijgen om te wennen maar echt goede talenten staan er meteen. Ben benieuwd.
Daar moet wel bij gezegd worden dat veel van dergelijke Amerikaanse spelers de fout maakten/maken om gelijk naar de PL of een andere grote competitie te gaan. Dat past natuurlijk wel een beetje in het straatje van 'glamour football'. De MLS is kwa niveau inderdaad bijvoorbeeld minder dan de Eredivisie, maar er gaat behoorlijk wat geld in om en het is omgeven door allerlei toeters en bellen, zoals dat in Amerika vaak gaat met topsport. Grote talenten kiezen dan ook al gauw voor de lucratieve, grote competities in Europa. Dat terwijl ze eigenlijk beter naar een Eredivisie kunnen gaan en daar eerst groot kunnen worden. Ze mogen dan een soort sterrenstatus hebben, gedragen door een enorm land dat voorop loopt in het verafgoden van topsporters, maar wat voetbal betreft kunnen ze vaak nog wel het een en ander bijleren voordat ze met de grote jongens in Europa mee kunnen doen.Het moet er nog wel uit komen. Freddy Adu voor VS en vele andere grote talenten van allerlei nationale ploegen hebben het niet gehaald.
De MLS staat nog niet zo hoog aangeschreven en er zijn weinig nationale spelers die de top bereikten. Dan kom je uit op spelers als Howard, Pulisic, Donovan, Beasley, Dempsey. Ik denk wel dat er verandering in gaat komen en het zou mooi zijn als het lijntje naar PSV nog groter wordt.
Eerste duel tegen San Diego had al op het programma kunnen staan. Ook leuk voor onze Mexicaanse aanhang omdat het dicht bij de grens ligtMooi moment eigenlijk voor een PSV tour/ trainingskamp in de VS (na dit seizoen)