Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
Zelden, t wordt veelal Joost.Jaap?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Zelden, t wordt veelal Joost.Jaap?
Tja, ik ben nog van het adagium 'wij gij niet wilt etc. etc.'Reageren met beste Henk? Of welke naam dan ook die niet de zijne is?
Reageren met beste Henk? Of welke naam dan ook die niet de zijne is?
Tja, ik ben nog van het adagium 'wij gij niet wilt etc. etc.'
Ach, ben jij ook niet vaak in ontkenning?Dan is het wel heel lief. Ik heb me er maar bij neergelegd dat mijn naam vaker dan nodig is als denial geschreven wordt. Ja alle letters zitten erij, maar die volgorde…
Ach, ben jij ook niet vaak in ontkenning?
Voor heel veel dingen wel, maar daar zit mijn naam niet bij![]()
Die reclame van Nemesis, waarbij de acteur slechter acteert dan de presentatoren van ESPN.
Heb jij toevallig mijn gedachten lopen lezen of zijn Nemesis en Been tegenwoordig zo vaak op tv?Gooi ik Mario Been er ook nog even in.
Die reclame van Nemesis, waarbij de acteur slechter acteert dan de presentatoren van ESPN.
T gegeven dat ajax bij shownieuws besproken wordt geeft gewoon aan dat het een dramaclub is...Sbs Showniews dat het uitgebreid over Ajax gaat hebben, niet over Ajax twente maar over de Ajax dat het opneemt tegen Twente en verder gaat het over Ajax
Maar nu doe je het zelf ookMensen die ajaks goed schrijven op dit forum.![]()
Paar jaar wachten nog, dan heb je em.Ik vind zo'n vel wel lekker.
Wat een gouden zet om hem weer terug te halen.Davy Klaassen
Ja, die conclusie trokken wij beiden al deze zomer, jij met blijdschap, ik met vrees.Wat een gouden zet om hem weer terug te halen.