Harmeulius
Routinier
Ik zou het konijnenhok 2 deuren verder even controleren. Daar lag mijn pakketje de vorige keerBij ons is er vandaag ook een pakket 'bezorgd'. Ben benieuwd waar, want er is niemand thuis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou het konijnenhok 2 deuren verder even controleren. Daar lag mijn pakketje de vorige keerBij ons is er vandaag ook een pakket 'bezorgd'. Ben benieuwd waar, want er is niemand thuis.
Ja, en als je dan melding maakt dat je pakket zoek is dan moet je zelf contact opnemen met de verzender. Ja hallo, ik kan het pakket vanaf de verzender tot in de bus van de bezorger volgen en daarna is ie zoek. Kansloos.Ik vind die post diensten echt onbegrijpeloos
Of dat je ze door de straat ziet rijden en dan een mail krijgt dat ze je gemist hebben. Terwijl er nooit iemand op de bel gedrukt heeft.Bij ons is er vandaag ook een pakket 'bezorgd'. Ben benieuwd waar, want er is niemand thuis.
Dat had ik een keer met DHL. In de straat achter ons bij hetzelfde huisnummer gewoon bij de voordeur neergezet. Bezorger had zelf maar even de handtekening gezet. Pakket ter waarde van een paar honderd euro. Gelukkig dat mijn achterbuurman eerlijk is, mij een beetje kent en de link legde dat het wellicht mijn pakket was.
En in de buurt .Bij ons in Amersfoort werden onze spullen regelmatig op de Celebes-straat bezorgd.
Daar woonden wij niet, maar dat begon ook met een C.
Ik wist niet dat ze in Belgie wegen hadden!Mensen op de weg in Nederland. Hele dag in Bels en Duitsland gereden en dat ging allemaal vlotjes en makkelijk, maar zodra je over de grens bent lopen de ergernissen weer op
Daar zijn ze het stadium 'toen de drempels nog kuilen waren' nog niet voorbij.Ik wist niet dat ze in Belgie wegen hadden!
Die zijn verschrikkelijk, maar de mensen zijn er wel wat socialer op de wegIk wist niet dat ze in Belgie wegen hadden!
Belgen worden op dat gebied ook wel wat strenger opgevoed ook onderandere op school. Zullen ook minder snel een grote mond geven enz.Die zijn verschrikkelijk, maar de mensen zijn er wel wat socialer op de weg
Daar hoor je weinig van in de autoBelgen worden op dat gebied ook wel wat strenger opgevoed ook onderandere op school. Zullen ook minder snel een grote mond geven enz.
In Nederland trukken ze bij het geringste op de claxon... Ik woon waar ze nu de A2 omleiden en ik hoor de hele dag door niets anders in het weekend.Daar hoor je weinig van in de auto
En je weet zeker dat Turkije niet net een voetbalwedstrijd heeft gewonnen?In Nederland trukken ze bij het geringste op de claxon... Ik woon waar ze nu de A2 omleiden en ik hoor de hele dag door niets anders in het weekend.
Die zijn verschrikkelijk, maar de mensen zijn er wel wat socialer op de weg
Ach zo ook genoeg kutchauffeurs met Nederlandse platen. 't Enige wat ik wel eens hinderlijk vind is wanneer ze 70 gaan rijden waar je 80 magTotdat ze met die rood witte plaat de Nederlandse grens oversteken dan rijden ze ook als een stel achterlijken (hoewel dat in alle eerlijkheid misschien meer de Nederbelgen zijn)
Ach, daar kan ik nog mee leven, voertuigen die je inhalen en daarna voor je gaan rijden en dan weer afremmen zodat jij weer of er voorbij moet of de cruise control moet loslaten heb ik een stuk minder mee...Ach zo ook genoeg kutchauffeurs met Nederlandse platen. 't Enige wat ik wel eens hinderlijk vind is wanneer ze 70 gaan rijden waar je 80 mag
Die kom ik dan weer minder tegen. Ik woon in een grensgebied waardoor ik zo ongeveer elke ochtend achter zo'n Belg zit terwijl ik naar m'n werk moetAch, daar kan ik nog mee leven, voertuigen die je inhalen en daarna voor je gaan rijden en dan weer afremmen zodat jij weer of er voorbij moet of de cruise control moet loslaten heb ik een stuk minder mee...
Ach zo ook genoeg kutchauffeurs met Nederlandse platen. 't Enige wat ik wel eens hinderlijk vind is wanneer ze 70 gaan rijden waar je 80 mag