Ergernissen

Vam die lampen die automatisch aan- en uitgaan, als ze debiel kort staan ingesteld. Zoek je de juiste sleutel, gaat de lamp al uit. Of halverwege de gang gaat de verlichting al uit. Of de leukste; sta je in een urinoir te pissen, is het halverwege pikdonker.
 
Vam die lampen die automatisch aan- en uitgaan, als ze debiel kort staan ingesteld. Zoek je de juiste sleutel, gaat de lamp al uit. Of halverwege de gang gaat de verlichting al uit. Of de leukste; sta je in een urinoir te pissen, is het halverwege pikdonker.
Ziet ie je kleine pikkie niet? Bij mij blijft hij een half uur daarna nóg branden 😂
 
People who refuse to let me ahead of them in a grocery line when I have only two items and they have like 30. Yes I know they are not required to do so, but just a common courtesy.
 
Samenvattingen van voetbalwedstrijden die de uitslag van de wedstrijd verklappen. En commentatoren van samenvattingen die een goal 5 seconden aankondigen voordat die valt. Snappen ze bij de redactie niet dat doorgaans mensen naar samenvattingen kijken die de wedstrijd nog niet gezien hebben? 🤦‍♂️
 
Samenvattingen van voetbalwedstrijden die de uitslag van de wedstrijd verklappen. En commentatoren van samenvattingen die een goal 5 seconden aankondigen voordat die valt. Snappen ze bij de redactie niet dat doorgaans mensen naar samenvattingen kijken die de wedstrijd nog niet gezien hebben? 🤦‍♂️
Bij de NOS verklappen ze heel vaak wie gaat winnen. Voordat de samenvatting begint of tijdens het commentaar laten ze al doorschemeren wie gaat winnen. En niet alleen bij voetbal. Ook bij andere sporten.
 
Samenvattingen van voetbalwedstrijden die de uitslag van de wedstrijd verklappen. En commentatoren van samenvattingen die een goal 5 seconden aankondigen voordat die valt. Snappen ze bij de redactie niet dat doorgaans mensen naar samenvattingen kijken die de wedstrijd nog niet gezien hebben? 🤦‍♂️
Mijn schoonvader kijkt altijd de samenvattingen en doet erg zijn best om geen uitslagen te horen. Bij de samenvatting van de kampioenswedstrijd van PSV tegen Ajax ging hij er eens goed voor zitten, de hele middag zich afgezonderd van alles. Tom Egbers komt in beeld en begint: "U heeft het vast al gehoord, PSV is landskampioen geworden vandaag. Laten we eens kijken hoe" Of iets in die trant.

Echt belachelijk.
 
Mijn schoonvader kijkt altijd de samenvattingen en doet erg zijn best om geen uitslagen te horen. Bij de samenvatting van de kampioenswedstrijd van PSV tegen Ajax ging hij er eens goed voor zitten, de hele middag zich afgezonderd van alles. Tom Egbers komt in beeld en begint: "U heeft het vast al gehoord, PSV is landskampioen geworden vandaag. Laten we eens kijken hoe" Of iets in die trant.

Echt belachelijk.

Wat bezielt ze? Ze misbruiken die samenvattingen als een soort recap voor zich zelf. Helemaal niet gemaakt met de kijker in het achterhoofd
 
Mijn schoonvader kijkt altijd de samenvattingen en doet erg zijn best om geen uitslagen te horen. Bij de samenvatting van de kampioenswedstrijd van PSV tegen Ajax ging hij er eens goed voor zitten, de hele middag zich afgezonderd van alles. Tom Egbers komt in beeld en begint: "U heeft het vast al gehoord, PSV is landskampioen geworden vandaag. Laten we eens kijken hoe" Of iets in die trant.

Echt belachelijk.
Hans Kraai sr. had daar ook een handje van. Die werd dan gevraagd voor de samenvatting of hij genoten had. Er werd dan nog gezegd zonder spoilers. Het antwoord; “het is weer spannend in de competitie”. Dan wist je dus dat PSV verloren had en Ajax gewonnen. :mad:
 
Reclames in het algemeen, maar die yeti reclame van Amazon op dit moment in het bijzonder, met op de 2e plaats de radioreclames van Bristol.
 
Kamerplanten. Zien er altijd zo mooi groen uit op Instagram en in de tuincentra en zodra ik ze bij mij binnen haal krijgen ze heimwee ofzo
Juiste plek mbt zon en pas water geven als de grond droog aanvoelt. Bij mij gingen ze ook altijd dood tot ik dat ging doen. Nu al een paar jaar twee planten van de Aldi die het gewoon prima doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan