Ergernissen

Ach heb jij niet zo behulpzame IT dienst dan? :ROFL:
Die kan je daar ook plaatsen bij ergernissen
Nee zo groot zijn we niet :ROFL: Geklooi met printers moeten we zelf oplossen. Heb een technische achtergrond dus het lukt altijd wel, maar God wat kunnen die dingen vervelend doen
 
Het is niet erg dat je je portemonnee kwijt bent en dat je je portemonnee moet zoeken.

Maar dat iets goed/niet goed is voor je portemonnee, met altijd die belerende ondertoon erbij.

BAH.
 
Je teamleader die ooit eens je privé nummer heeft gekregen voor het geval dat, en die nu constant daar op aan het bellen is en dat blijft doen ondanks dat je er wat van zegt.
"Nog 1x en ik blokkeer je"

Of gewoon blokkeren zonder het te zeggen.
 
Zit hier op het industrieterrein ergens een bedrijf dat de verfdampen zo de lucht in gooit. Barstende koppijn nu en niet de eerste keer :mad: asociale honden dat 't zijn
 
Staat hier al drie dagen een caravan naast het huis. Niet de mijne (de caravan, huis wel), en er gebeurt helemaal niks mee. Geen idee ook van wie dat ding is.

Edit: technisch gezien is het huis ook niet van mij ;)
 
Staat hier al drie dagen een caravan naast het huis. Niet de mijne (de caravan, huis wel), en er gebeurt helemaal niks mee. Geen idee ook van wie dat ding is.
APV checken, vaak mag zoiets maar voor korte tijd, dan melding maken bij de gemeente (en dan hopelijk niet degene waar ik zit, kan weinig met dit soort meldingen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan