Eredivisie Algemeen

18e is ook geen fuck, gaat al op aan een mc drive trip samen. Maar is een principekwestie. Voor die 4 wedstrijden die ik per maand wil volgen is het kansloos.
Maar voor een heerlijke platgestampte vleesachtig substantie op een broodje zo groot als een donut met een stuk of 10 superzoute frietjes en 1 halve liter aanmaakcola, vind je 18 euro een mooi bedrag ?!
 
'eten is belangrijk en een levensbehoefte' :rf:

Nee maar deze gekkie heeft zoo ook zijn dingen, betalen voor FOX oplichters terwijl de streams meer dan perfect zijn komt er bij mij niet in, maar 50e aftikken voor een tank in world of tanks deed ik wel zonder een seconde te twijfelen, zoo hebben we allemaal onze principes en acties

e3e6f0b5199c0ccc67befc9216fd3118.png
 
'eten is belangrijk en een levensbehoefte' :rf:

Nee maar deze gekkie heeft zoo ook zijn dingen, betalen voor FOX oplichters terwijl de streams meer dan perfect zijn komt er bij mij niet in, maar 50e aftikken voor een tank in world of tanks deed ik wel zonder een seconde te twijfelen, zoo hebben we allemaal onze principes en acties

https://i.gyazo.com/e3e6f0b5199c0ccc67befc9216fd3118.png

Afwijkingen zul je bedoelen, in dit geval....
 
6 aug | FC Utrecht - PSV
14 aug | PSV - AZ
20 aug | PEC Zwolle - PSV
28 aug | PSV - FC Groningen
10 sep | NEC - PSV
18 sep | PSV - Feyenoord
24 sep | Excelsior - PSV
1 okt | SC Heerenveen - PSV
15 okt | PSV - Heracles Almelo
22 okt | PSV - Sparta Rotterdam
29 okt | Vitesse - PSV
5 nov | PSV - De Graafschap/FC Twente
19 nov | Willem II - PSV
26 nov | PSV - ADO Den Haag
3 dec | Roda JC - PSV
10 dec | PSV - Go Ahead Eagles
18 dec | ajaks - PSV

Winterstop

14 jan | PSV - Excelsior
22 jan | PSV - SC Heerenveen
28 jan | Heracles Almelo - PSV
4 feb | AZ - PSV
12 feb | PSV - FC Utrecht
18 feb | PSV - NEC
26 feb | Feyenoord - PSV
4 maa | PSV - Roda JC
11 maa | Go Ahead Eagles - PSV
18 maa | PSV - Vitesse
1 apr | Sparta Rotterdam - PSV
6 apr | De Graafschap/FC Twente - PSV
9 apr | PSV - Willem II
15 apr | ADO Den Haag - PSV
23 apr | PSV - ajaks
7 mei | FC Groningen - PSV
14 mei | PSV - PEC Zwolle

De haat tegen 020 zit er bij jou wel diep in hè.....tot twee keer toe Ajax met een kleine letter a schrijven, terwijl alle andere clubs gewoon een hoofdletter van jou krijgen....:D
 
Hmmm, dus de KNVB twijfelt of ajaks door de 1e voorronde CL komt, maar weet zeker dat AZ en Heracles de 1e ronde overleven... (zie programma tussen week 2 en 3)

Ze twijfelen ook dat PSV in de finale van de CL staat, die snappen er echt niks van daar in Zeist.
 
Ik vroeg me ook altijd af waarom ik op de website van Angela's Party Catering terecht kwam wanneer ik weer is wilde kijken of ze nog een nieuwe Messi hadden gekocht in amsterdam:

www.ajaks.nl
 
Ik vroeg me ook altijd af waarom ik op de website van Angela's Party Catering terecht kwam wanneer ik weer is wilde kijken of ze nog een nieuwe Messi hadden gekocht in amsterdam:

www.ajaks.nl

Hoe vaak zou Angela gebeld worden met vragen of er nog tickets te krijgen zijn voor de wedstrijd van zondag?
 
Hmmm, dus de KNVB twijfelt of ajaks door de 1e voorronde CL komt, maar weet zeker dat AZ en Heracles de 1e ronde overleven... (zie programma tussen week 2 en 3)

Als je het zo interpreteert, dan halen Feyenoord, AZ en Heracles zelfs de halve finale. :D Alleen het is natuurlijk omdat het niet duidelijk is of Ajax CL of EL speelt en voor de andere ploegen direct rekening wordt gehouden met alle EL speeldata. Dat Ajax, Feyenoord en AZ maar eens een hoop punten gaan pakken in de Europa League. Minimaal alle drie naar de volgende ronde en minimaal 1 ploeg in de kwartfinale. PSV ook naar de 2e ronde en we hebben een goed seizoen.
 
PSV krijgt na Europese duels vijf thuiswedstrijden van KNVB

[video]https://youtu.be/13LC_e0fox0[/video]

vanaf 1:10 ... Dat liep even anders op de slotdag in Zwolle ... :eehh: Rik toch. :FP: :D

23-04-2017 PSV - Ajax ... Een mooie dag voor PSV om kampioen te worden. :logo: :supp:
 
Terug
Bovenaan Onderaan