Leuk interview met Zahavi

(wel even in cognitive openen weer)


In Zahavi's hoofd stormt het altijd: ‘Ik ben heel zelfkritisch’

 
Leuk interview met Zahavi

(wel even in cognitive openen weer)


In Zahavi's hoofd stormt het altijd: ‘Ik ben heel zelfkritisch’


Mensen die zo leven voor hun sport, ik kan er alleen maar bewondering voor hebben.
 
Mensen die zo leven voor hun sport, ik kan er alleen maar bewondering voor hebben.

Je merkt ook wel dat ie behoorlijk fit is voor iemand van 33. Haalt op zijn niveau het maximale uit zijn carrière. Misschien eens met Mo gaan praten over werkethiek.

"Hey Mo, if I can get where I am now with hard work, imagine what you could do if you did the same. Get off your ass!"
 

Ga eens wat avondjes langs bij Mo jongen ;)

Hele interview is hier

especialy for you yortem ;)
Thanks. I'll admit that he shows more wisdom when he's interviewed in Hebrew. it seems like he has so many things to say but he holds back because it's too complicated to express himself in a foreign language he doesn't excel. but he tries his best.

Anyway, I think the timing of the interview is awful. it's like they are making him a star and he shouldn't be a star until the next season. he still needs to be stable for the rest of the season.

Also, we (Israel) are taking him from you for the game against Denmark next week, and then Scotland. it's a different squad and a different platform against strong teams so if things won't go well I'm afraid he won't come back the same for a few games and this interview will look like a joke. :CENSORED: but maybe I'm just too worried.
 
Ik heb helemaal niets tegen Eran hoor. Ik vind hem regelmatig prima spelen (en dat is nogal wat in het huidige PSV), dus hij hoeft van mij niet weg. Maar bijhouden hoe hij het met zijn land doet tegen een ander land, komt niet eens bij me op.
En zeker niet in deze tijd! Wie zal nu het virus weer in de selectie brengen?
 
Eran Zahavi is vanwege trieste omstandigheden afwezig bij PSV. Zijn huis werd kortgeleden overvallen en om deze reden kon de spits uit Israel niet aanwezig zijn bij de wedstrijd tegen Willem II.


Israëlische media weten dat twee gewapende overvallers het huis van de spits binnen zijn gekomen. Zij vermomden zich als pakketbezorgers en kwamen op die wijze binnen. De vrouw en kinderen van Zahavi zijn bedreigd met een vuurwapen.
 
Eran Zahavi is vanwege trieste omstandigheden afwezig bij PSV. Zijn huis werd kortgeleden overvallen en om deze reden kon de spits uit Israel niet aanwezig zijn bij de wedstrijd tegen Willem II.


Israëlische media weten dat twee gewapende overvallers het huis van de spits binnen zijn gekomen. Zij vermomden zich als pakketbezorgers en kwamen op die wijze binnen. De vrouw en kinderen van Zahavi zijn bedreigd met een vuurwapen.
Opknopen die handel
 
Eran Zahavi is vanwege trieste omstandigheden afwezig bij PSV. Zijn huis werd kortgeleden overvallen en om deze reden kon de spits uit Israel niet aanwezig zijn bij de wedstrijd tegen Willem II.


Israëlische media weten dat twee gewapende overvallers het huis van de spits binnen zijn gekomen. Zij vermomden zich als pakketbezorgers en kwamen op die wijze binnen. De vrouw en kinderen van Zahavi zijn bedreigd met een vuurwapen.
Vastgebonden en mishandeld meldt omroep Brabant...
 
Vastgebonden en mishandeld meldt omroep Brabant...
Jeetje hij heeft nog jonge kids ook....wat een vuile laffe honden....hoewel het nooit iets verzachtende is...begrijp ik toch ook niet dat ze zoveel plaatsen op instagram van hun huis...helaas leven we in een wereld waar dit soort tuig aast op alles wat blinkt...hopelijk kunnen ze het snel verwerken
 
Terug
Bovenaan Onderaan