Engels voetbal

United staat 4-0(!) achter uit bij Brighton (waar Joel Veltman in de basis staat, kun je nagaan), worden helemaal weggespeeld. De gifbeker gaat daar helemaal leeg. Voor Ten Hag wel gunstig, want die club heeft het absolute dieptepunt toch wel bereikt. Verwachtingen zullen niet gigantisch zijn, dus hij zal de tijd hebben wat op te bouwen.
Da's inderdaad gunstig, maar wat een afgang voor United zeg. Die Portugese middenvelder die ze gehaald hadden vond ik geweldig, nou lijkt ie niks meer te kunnen? Maar wat je zegt, nu kan Ten Hag op het absolute nulpunt beginnen. Slechter kan het niet. Had toch ook wel wat meer verwacht van Ragnick trouwens, dat leek me toch een uitstekende coach.
 
United staat 4-0(!) achter uit bij Brighton (waar Joel Veltman in de basis staat, kun je nagaan), worden helemaal weggespeeld. De gifbeker gaat daar helemaal leeg. Voor Ten Hag wel gunstig, want die club heeft het absolute dieptepunt toch wel bereikt. Verwachtingen zullen niet gigantisch zijn, dus hij zal de tijd hebben wat op te bouwen.
Met 4-0 verloren.

42% Balbezit 58%
17 Doelpogingen 15
6 Schoten op doel 5

Volgens de statistieken zou een gelijkspel niet zo vreemd zijn geweest,
maar Manchester United verzuimt zelf te scoren en laat Brighton 4 x scoren.

Ten Hag komt volgend seizoen in een gespreid bedje. Hij kan het niet slechter doen dan het dit seizoen gaat.
 
United staat 4-0(!) achter uit bij Brighton (waar Joel Veltman in de basis staat, kun je nagaan), worden helemaal weggespeeld. De gifbeker gaat daar helemaal leeg. Voor Ten Hag wel gunstig, want die club heeft het absolute dieptepunt toch wel bereikt. Verwachtingen zullen niet gigantisch zijn, dus hij zal de tijd hebben wat op te bouwen.
ManU dus sowieso niet in de CL komend jaar.
 
Met 4-0 verloren.

42% Balbezit 58%
17 Doelpogingen 15
6 Schoten op doel 5

Volgens de statistieken zou een gelijkspel niet zo vreemd zijn geweest,
maar Manchester United verzuimt zelf te scoren en laat Brighton 4 x scoren.

Ten Hag komt volgend seizoen in een gespreid bedje. Hij kan het niet slechter doen dan het dit seizoen gaat.
Vertekend beeld, gezien ik de wedstrijd gekeken heb. Merendeel van de United schoten kwamen in de laatste 15 minuten, toen het al 4-0 stond. Hadden in de eerste helft zelfs geen schot op doel. Die schoten zijn vooral het slotoffensief geweest en veel losse flodders (kansloze afstandsschoten die de keeper zo pakt waren al 3 van hun 5 schoten op doel). United werd echt schrikbarend hard overklast.
 
Da's inderdaad gunstig, maar wat een afgang voor United zeg. Die Portugese middenvelder die ze gehaald hadden vond ik geweldig, nou lijkt ie niks meer te kunnen? Maar wat je zegt, nu kan Ten Hag op het absolute nulpunt beginnen. Slechter kan het niet. Had toch ook wel wat meer verwacht van Ragnick trouwens, dat leek me toch een uitstekende coach.
Ragnick past wat mij betreft in het rijtje overrated Duitse trainers die zogenaamd met hun nieuwe visie het voetbal zouden gaan dominerende met hun fulgas und gegenpressung. Alleen Klopp maakt dat waar op een zeer hoog niveau. Ook zo’n Tuchel vind ik maar niets. Of zo’n Nagelsmann bij Bayern. Ik verwacht overigens wel veel van Hansie Flick. Zijn visie vind ik de echte gegenpressung. De rest doet alsof.
 

Manchester City bevestigt komst Borussia Dortmund-spits Haaland

link

Erling Haaland maakt komende zomer de overstap naar Manchester City. De Premier League-club bevestigt dinsdag dat er een akkoord is bereikt met Borussia Dortmund over een transfer van de Noorse spits.

De laatste details van de overgang worden nog afgerond met Haaland, die daarna een meerjarig contract tekent bij City. Hij werd maandag al medisch gekeurd door zijn nieuwe club.

De 21-jarige Haaland heeft nog een contract tot medio 2024 bij Dortmund, maar in die verbintenis staat een afkoopclausule van 75 miljoen euro.

:unsure: Jammer van die hoge afkoopsom anders had PSV hem wel gekocht. ;)
 

Manchester City confirms arrival of Borussia Dortmund striker Haaland

link

Erling Haaland will make the switch to Manchester City next summer. The Premier League club confirmed on Tuesday that an agreement has been reached with Borussia Dortmund about a transfer of the Norwegian striker.

Final details of the transition are still being finalized with Haaland, who will then sign a multi-year contract with City. He was already medically examined by his new club on Monday.

21-year-old Haaland still has a contract with Dortmund until mid-2024, but that commitment includes a surrender clause of 75 million euros.

:unsure: Too bad about the high transfer fee otherwise PSV would have bought him. †
Man City already a great team and now are getting him; just not fair to everyone else lol.
 

Manchester City bevestigt komst Borussia Dortmund-spits Haaland

link

Erling Haaland maakt komende zomer de overstap naar Manchester City. De Premier League-club bevestigt dinsdag dat er een akkoord is bereikt met Borussia Dortmund over een transfer van de Noorse spits.

De laatste details van de overgang worden nog afgerond met Haaland, die daarna een meerjarig contract tekent bij City. Hij werd maandag al medisch gekeurd door zijn nieuwe club.

De 21-jarige Haaland heeft nog een contract tot medio 2024 bij Dortmund, maar in die verbintenis staat een afkoopclausule van 75 miljoen euro.

:unsure: Jammer van die hoge afkoopsom anders had PSV hem wel gekocht. ;)
Haaland past toch helemaal niet in het spel van City?
 
Tottenham Hotspur - Arsenal 2-0 bij rust.
Arsenal staat vanaf minuut 33 met 10 man op het veld na een rode kaart voor Holding.
 
Terug
Bovenaan Onderaan