Engels voetbal

Volgens mij wordt die jongen nog als concurrent gehaald ook, stel je eens voor een tweede keeper voor 33 miljoen. Ze hebben dit seizoen al 223 miljoen uitgegeven en gaan nu dus nog een keeper van 33 miljoen halen en waarschijnlijk Declan Rice die een marktwaarde van 49,5 miljoen euro heeft. €hel$ea op z'n best.
 
Volgens mij wordt die jongen nog als concurrent gehaald ook, stel je eens voor een tweede keeper voor 33 miljoen. Ze hebben dit seizoen al 223 miljoen uitgegeven en gaan nu dus nog een keeper van 33 miljoen halen en waarschijnlijk Declan Rice die een marktwaarde van 49,5 miljoen euro heeft. €hel$ea op z'n best.
Tijd dat de Brexit zijn werk gaat doen :cool:
 
De eerste wedstrijd van Liverpool, tegen Leeds, heeft een heerlijke eerste helft achter de rug.
Ruststand 3-2. Van Dijk met een fout (te nonchalant uitverdedigen) en een kopgoal uit een corner.
 
De eerste wedstrijd van Liverpool, tegen Leeds, heeft een heerlijke eerste helft achter de rug.
Ruststand 3-2. Van Dijk met een fout (te nonchalant uitverdedigen) en een kopgoal uit een corner.

Liverpool heeft met 4-3 gewonnen.
De winnende goal pas in de 88e minuut uit een Penalty. :)
:BALL: Salah
 
In een leeg stadion kijkt ManU na 8 minuten spelen tegen Crystal Palace tegen een achterstand aan
1-3 verliezen in eigen huis van Crystal Palace, triest eigenlijk. Van Beek scoorde maar hoe gaan ze dat komend seizoen invullen met Pogba, Fred, Mc Tominay en Matic? Is het een paniekaankoop of het missende puzzelstukje?
 
Jammer voor ManU, ergens leuk voor Donny dat hij scoorde. Overigens ben ik onlangs, redelijk opportunistisch, alleen al vanwege Rashford een ManU supporter geworden.

Zie hier ook een schitterend artikel over hem in de Financial Times, waarin hij uitlegt met wat voor waardevolle maatschappelijke bijdragen hij bezig is. Dat gecombineerd met zijn achtergrond een jongen om van te houden!

"Gift" link: https://on.ft.com/3mAhUc8
(volgens mij voor beperkt aantal clicks beschikbaar, omdat het een zgn. "gift" is. First come first serve (-: )
 
2-5 Southampton - Tottenham
4 doelpunten voor Son, 4 assists en 1 doelpunt voor Kane. Inclusief 2 doelpunten voor Ings.
Ben ik blij dat ik Kane (C) en Ings in mijn fantasy team heb :)
 
En Bergwijn is steeds meer een bankzitter dan dat hij speelt. Moet zsm daar weg. Ze hebben nu ook Bale gehaald en als Mourinho liever een werkpaard als Moura ook al beter vindt, dan heb je daar niets te zoeken. Mourinho heeft zelf al aangegeven dat Stevie niet zijn aankoop was. Dat weet je het wel...
 
En Bergwijn is steeds meer een bankzitter dan dat hij speelt. Moet zsm daar weg. Ze hebben nu ook Bale gehaald en als Mourinho liever een werkpaard als Moura ook al beter vindt, dan heb je daar niets te zoeken. Mourinho heeft zelf al aangegeven dat Stevie niet zijn aankoop was. Dat weet je het wel...

Zelfs Lamela valt eerder in, en die kan er geen kloot van op dat niveau. Mourinho moet Bergwijn niet, volgens mij vanaf het begin al niet (toen ze Bergwijn hadden gekocht had hij gezegd dat hij ''niet de speler is die ik wilde'', doelend op dat ie liever een spits erbij had).
 
Zelfs Lamela valt eerder in, en die kan er geen kloot van op dat niveau. Mourinho moet Bergwijn niet, volgens mij vanaf het begin al niet (toen ze Bergwijn hadden gekocht had hij gezegd dat hij ''niet de speler is die ik wilde'', doelend op dat ie liever een spits erbij had).

Als je ziet hoe de spelers spelen onder Mourinho denk ik eerder dat de spelers Mourinho niet moeten; lijkt wel op werkweigering. Ben benieuwd hoe lang die nog blijft daar.

Terechte rode kaart zojuist overigens voor Christensen van Chelsea. Kreeg in eerste instantie geel (!) voor vasthouden en naar de grond trekken van de doorgebroken Mané :oops:
 
En Bergwijn is steeds meer een bankzitter dan dat hij speelt. Moet zsm daar weg. Ze hebben nu ook Bale gehaald en als Mourinho liever een werkpaard als Moura ook al beter vindt, dan heb je daar niets te zoeken. Mourinho heeft zelf al aangegeven dat Stevie niet zijn aankoop was. Dat weet je het wel...
Bergwijn moet gewoon naar een club waar hij aan spelen toe komt. En ze zitten achter Lingard aan, nog meer concurrentie voor hem. Raar dat zelfs Delle Alli niet meer betrokken wordt bij de Spurs.
Mourinho's uitspraken over De Boer waren feitelijk juist, maar wel heel arrogant en vernederend. Ik kan niet zeggen dat ik hem een leuke man vindt. Inmiddels ook een overschatte trainer.
Hoe fit is Bale eigenlijk, die heeft achter heel wat golfballetjes aan moeten hollen? Echt zonde dat hij niet meer gebruikt werd door Zidane
 
Ik erger me toch een klein beetje aan Van Dijk de laatste tijd. Nu heeft hij het weer over "mensen die nog nooit iets hebben bereikt." Als elite verdediger moet je toch boven de kritiek staan en er tegen kunnen? Je mag er wat van zeggen, maar kom dan niet met zo'n goedkope opmerking. Dat zou betekenen dat alleen elite spelers een nuttige mening kunnen hebben.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik erger me toch een klein beetje aan Van Dijk de laatste tijd. Nu heeft hij het weer over "mensen die nog nooit iets hebben bereikt." Als elite verdediger moet je toch boven de kritiek staan en er tegen kunnen? Je mag er wat van zeggen, maar kom dan niet met zo'n goedkope opmerking. Dat zou betekenen dat alleen elite spelers een nuttige mening kunnen hebben.

Jezelf omhoog praten door een ander naar beneden te praten is niet heel sterk nee...
Dat doen enkel onzekere mensen eigenlijk.
 
Wat een ontknoping bij Brighton - United. Brighton leek onterecht te gaan verliezen, maar scoort in de laatste minuut van de blessuretijd de gelijkmaker. Echter na de aftrap valt United aan. Na het affluiten komt de VAR nog in actie en krijgt United nog een penalty voor een handsbal. Met Fernandes in het veld een zeker doelpunt.
 
Wat een ontknoping bij Brighton - United. Brighton leek onterecht te gaan verliezen, maar scoort in de laatste minuut van de blessuretijd de gelijkmaker. Echter na de aftrap valt United aan. Na het affluiten komt de VAR nog in actie en krijgt United nog een penalty voor een handsbal. Met Fernandes in het veld een zeker doelpunt.
Krankzinnig inderdaad.
 
Wat een ontknoping bij Brighton - United. Brighton leek onterecht te gaan verliezen, maar scoort in de laatste minuut van de blessuretijd de gelijkmaker. Echter na de aftrap valt United aan. Na het affluiten komt de VAR nog in actie en krijgt United nog een penalty voor een handsbal. Met Fernandes in het veld een zeker doelpunt.
Bruno Penandes. Ik ga niets zeggen over zijn nationaliteit want ik mag niet discrimineren van Weltmeister
 
Terug
Bovenaan Onderaan