Engels voetbal

Scheidsrechter Clattenburg maakt overstap naar Saoedi-Arabië

http://www.bndestem.nl/algemeen/spor...3%AB-1.6909395

Topscheidsrechter Mark Clattenburg maakt een opmerkelijke overstap. De Engelsman vertrekt uit de Premier League en wordt hoofd scheidsrechterszaken in Saoedi-Arabië. Hij neemt daar de taken van Howard Webb over. Dat maakt de Engelse scheidsrechtersbond vandaag bekend.

:unsure:Nog even zakkenvullen. :re:

De mogelijkheden zijn er, dus waarom niet.
Ik zou hetzelfde doen denk ik.
 
Ik zou me daar niet zo thuis voelen...

Hij hoeft er niet 12 maanden per jaar te zijn maar wel in Engeland leven als een miljoenair. Bovendien kennen dit soort landen heel wat privileges toe aan de buitenlandse werknemers met een topfunctie. En nee zo een functie heb je inderdaad niet dus :p
 
Laatst bewerkt:
Och. Als je na een tijdje lekker naar huis gaat met tientallen miljoenen op je rekening, dan is dat snel vergeten...

Sowieso, ik ben eens een weekje op vakantie geweest in U,A.E. toen ik op doorreis was. Leek me prima vertoeven daar. Als de eromheen liggende landen enigzins vergelijkbaar zijn zou ik geen moment twijfelen voor zo'n functie en salaris.
 
Sowieso, ik ben eens een weekje op vakantie geweest in U,A.E. toen ik op doorreis was. Leek me prima vertoeven daar. Als de eromheen liggende landen enigzins vergelijkbaar zijn zou ik geen moment twijfelen voor zo'n functie en salaris.

Ik ook niet hoor. Geen probleem. Ik pas me wel aan. ;)
 
Sowieso, ik ben eens een weekje op vakantie geweest in U,A.E. toen ik op doorreis was. Leek me prima vertoeven daar. Als de eromheen liggende landen enigzins vergelijkbaar zijn zou ik geen moment twijfelen voor zo'n functie en salaris.

Je vergeet daarbij wel een ding: VAE is iets heel anders dan Saoedi Arabie..... Zelf ben ik al misschien 10 keer in Dubai en Abu Dabi geweest omdat ik veel familie daar heb zitten. Ik ken het al sinds heel lang, voordat het zo een hype werd. Maar ook toen ze veel minder dan nu vrij waren en niets gaven om de mensenrechten etc., waren ze nog 10 keer vrijer en vooruitstrevender dan de Saoedies. Dat is echt een apart verhaal en bijna met geen enkel ander islamitisch land te verglijken mede omdat het de geboorteplaats van Mohammad is en "het huis van God" daar ligt.
Dit gezegd hebbende wil ik wel zoals ik hierboven ook aangaf, zeggen dat die man daar niet met zijn hele gezin hoeft te gaan wonen. dat doet van Marwijk ook niet. Dit soort lui zitten daar puur om het geld en gaan 1 keer in de maand daar iets doen voor 1 miljoen of zo.
 
Je vergeet daarbij wel een ding: VAE is iets heel anders dan Saoedi Arabie..... Zelf ben ik al misschien 10 keer in Dubai en Abu Dabi geweest omdat ik veel familie daar heb zitten. Ik ken het al sinds heel lang, voordat het zo een hype werd. Maar ook toen ze veel minder dan nu vrij waren en niets gaven om de mensenrechten etc., waren ze nog 10 keer vrijer en vooruitstrevender dan de Saoedies. Dat is echt een apart verhaal en bijna met geen enkel ander islamitisch land te verglijken mede omdat het de geboorteplaats van Mohammad is en "het huis van God" daar ligt.
Dit gezegd hebbende wil ik wel zoals ik hierboven ook aangaf, zeggen dat die man daar niet met zijn hele gezin hoeft te gaan wonen. dat doet van Marwijk ook niet. Dit soort lui zitten daar puur om het geld en gaan 1 keer in de maand daar iets doen voor 1 miljoen of zo.

Ok dat is dan weer fijn om te weten. Het blijft dan sowieso altijd lastig oordelen over landen ver weg als je er niet zelf een tijdje hebt gezeten. Dan helpt zoiets als dit.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dat zal Ranieri vast ook geprobeerd hebben, Meneer Ranieri wordt vast rijkelijk beloond voor zijn inspanningen. Het risico op ontslag zit daar ook bij in.

:stop: :no: Ik vond het geweldig dat Leicester City kampioen werd, maar na deze actie mogen ze van mij degraderen. :finger:
 
:stop: :no: Ik vond het geweldig dat Leicester City kampioen werd, maar na deze actie mogen ze van mij degraderen. :finger:

Vind ik persoonlijk een raar standpunt, maar dat was vast al duidelijk.

Resultaten uit het verleden......
 
Claudio Ranieri ontslagen door Leicester City. :ai:
[h=1]'Spelers Leicester City waren wispelturige Ranieri zat'[/h] http://www.vi.nl/nieuws/spelers-leicester-city-waren-wispelturige-ranieri-zat.htm

:unsure:Het kan verkeren ... :re: Ongelooflijk ... . Zo ben je kampioen en zo laten ze je vallen als een baksteen. :fl:

Voetballers, de meest hypocriete en huichelachtige "werknemers". Stelletje houthakkers als Huth of zelfs die overgehypte Vardy die ineens hot zijn en miljoenen gaan verdienen mede dankzij een ervaren rot als Ranieri en dan hem een trap na geven. Toen hij daar zat vonden ze alles prachtig aan hem, zijn lach, zijn Italiaanse accent... Zij leken bijna verliefd.... Bah!
 
Leicester City na 39 minuten 2-0 voor tegen Liverpool. :ai:

En na 60 minuten zelfs 3-0.
 
Laatst bewerkt:
FA Cup Replay
Manchester City 0-1 achter tegen Huddersfield Town :ai:
Een sensatie in de maak? Het zou toch wat zijn. :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan